۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۱۱۵۴۸
با حضور آیت الله اختری؛

دانشکده علوم اسلامی دانشگاه بین المللی اهل بیت افتتاح شد

آیین افتتاحیه دانشکده علوم اسلامی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) ظهر امروز با حضور آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار شد.
اختری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مراسم افتتاح دانشکده علوم اسلامی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع)  با حضور و سخنرانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در محل این دانشکده در قم برگزار شد.

برپایه این گزارش در ابتدای این مراسم حجت الاسلام میراحمدی رییس دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) با اشاره به اهمیت راه اندازی این دانشکده عنوان کرد: با توجه به اینکه شهر قم مرکز علوم اسلامی جهان تشیع محسوب می شود و ظرفیت های علمی و پژوهشی فراوانی در این شهر وجود دارد، این دانشکده به منظور استفاده بهتر دانشجویان از این ظرفیت ها راه اندازی شده است.

در ادامه نیز آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با مهم قلمداد کردن تربیت و پرورش نیروی مورد نیاز در کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: افتخار بزرگی برای مجمع جهانی اهل بیت(ع) است که این دانشکده را در شهر علم و اجتهاد برپا کرده ایم تا با جذب دانشجو از کشورهای مختلف، کادر مورد نظر این مجمع را تربیت کنیم.

از دیگر برنامه های این مراسم می توان به بازدید آیت الله اختری از بخش های مختلف این دانشکده مانند کلاس های آموزشی، کتابخانه، قرائت خانه خواهران و برادران و سالن ورزشی خواهران اشاره کرد.

در پایان این مراسم نیز طی حکمی از سوی رییس دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع)، حجت الاسلام سید صادق پیش نمازی به عنوان سرپرست دانشکده علوم اسلامی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) انتصاب شد و از تلاش های آقای فرزاد گلبرگ در راه اندازی این دانشکده تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است دانشکده علوم اسلامی دانشگاه جهانی اهل بیت(ع) که با هدف تربیت کادر مورد نیاز دانشگاه جهانی اهل بیت(ع) راه اندازی شده است در سه رشته کلام، عرفان و تاریخ اسلام دانشجویانی از کشورهای مختلف در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا جذب می کند./872/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات