۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۱۱۵۸۹
امام جمعه صیدون باغملک:

سند ۲۰۳۰ مخالف استقلال کشور است

امام جمعه صیدون باغملک گفت: طرح سند ۲۰۳۰ مخالف استقلال کشور و جمهوری اسلامی است که با درایت رهبر معظم انقلاب جلوی اجرای این سند گرفته شد.
امام جمعه صیدون

حجت الاسلام مهدی بهمنی، امام جمعه صیدون باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بررسی سند 2030، اظهار داشت: یکی از کارهایی که دشمن امروز علیه ما قرار است انجام دهد، سند 2030 می باشد و مقام معظم رهبری اشکالاتی مبنایی را در رابطه با این سند بیان کردند.

امام جمعه صیدون باغملک با تبیین اشکالات مبنایی سند 2030 از دیدگاه مقام معظم رهبری، ابراز داشت: یکی از اشکالات مهمی که مقام معظم رهبری درباره این سند فرمودند مخالف با اسلام است و در تضاد با دین ما نوشته شده که رهبر معظم انقلاب سبب جلوگیری از اجرای این سند در کشور شدند.

رییس شورای فرهنگ عمومی صیدون باغملک، افزود: بر فرض هم که این سند و محتویات متون درسی برگرفته از غرب مخالف اسلام هم نباشد، ضرورتی ندارد که ملت ما با این همه دانشمند در حوزه آموزش و در حوزه و دانشگاه منابع درسی خود را از غرب بگیریم.

حجت الاسلام بهمنی درادامه تبیین سند 2030، اذعان داشت: این سند برفرض هم مخالف اسلام نباشد، اما مخالف استقلال کشور است چون با این همه نخبه در کشور، خوب نیست که منابع درسی و متون درسی خودمان را سازمان یونسکو تهیه کند و این با اصل استقلال جمهوری اسلامی تضاد دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند که از هر طریقی حتی راه های قانونی مثل طرح سند 2030، تغییر ضائقه را در نسل آینده مردم ما به وجود بیاورد با حربه هایی همچون فضای مجازی وارد فرهنگ و مسأله اخلاقی مردم ایران شده است.

امام جمعه صیدون باغملک با اشاره به تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: امروز بیش از 100 کانال ماهواره ای به زبان فارسی در جهان علیه ملت ما و جمهوری اسلامی راه اندازی کردند، برای خانم هایی که علاقه به فیلم خانوادگی دارند، فیلم های مخالف مکتب اسلام و آقایانی که علاقه به اخبار دارند برای آنها شبکه های خبری متضاد با نظام مقدس جمهوری اسلامی تاسیس کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی صیدون باغملک در پایان تاکید کرد: دشمنان حتی به جوانان مسلمان هم رحم نمی کنند و با تاسیس شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای افراطی سنی و شیعه، با هدف اینکه سنی و شیعه دشمن همدیگر هستند، آن ها را به جان هم می اندازند./302/9453/ب1

ارسال نظرات