۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۵۱۱۶۸۹
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

هجوم تبلیغات غرب در راستای بدحجاب کردن زنان مسلمان است

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مسلمانان نباید فریب تبلیغات سوء دشمن که در راستای بدحجاب کردن بانوان مسلمان است را بخورند.
حجت الاسلام ابراهیمی

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، امام جمعه موقت شهرری و معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: نامگذاری این روز به عنوان روز عفاف و حجاب به سبب حادثه ملی و فرهنگی که در تاریخ ایران رخ داد باید برای نسل حاضر روشن و تبیین شود.

وی افزود: با صدور کشف حجاب از سوی رضاخان همسران و دختران وی اقدام به برداشتن حجاب از سر کردند به همین دلیل حوزه‌های علمیه، علما و مؤمنان با اعتراض به این فرمان ننگین به اعتراض و تحصن در مسجد گوهر شاد اقدام کردند که این اقدام با حمله قشون سفاک رضاخان و به خاک و خون کشیده شدن متحصنین این روز در تقویم ایران به عنوان روز گرامیداشت فرهنگ و عفاف نامگذاری شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه اسلام برای حضور مردان و زنان مسلمان در جامعه پایبند بودن به یک مرز شرعی را برای همگان واجب کرده است، ابراز داشت: اگر جامعه‌ مرزدار و مرزبان حریم‌ها باشد به طور قطع آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: امروز آمارها نشان می‌دهد که جرایم در ماه مبارک رمضان و محرم به کمترین حد خود می‌رسد، زیرا مردم در این ایام به مسائل دینی و فرهنگی بیشتر توجه می‌کنند به همین منظور در این ماه‌ها حریم الهی و بندگان خداوند به نحو احسن حفظ می‌شود.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجاب را یک حکم الهی دانست و گفت: حجاب قانون الهی است و به همان میزان که این قانون می‌تواند یک جامعه را از آسیب‌ها نگاه دارد به همان میزان نیز ترک آن زیانبار خواهد بود.

وی افزود: امروز سازمان بین الملل با تصویب قانون همجنسگرایی و یا سند 2030 در صدد متزلزل کردن بنیان خانواده است و آنان به اسم آزادی و کشف حجاب به نقض حقوق بشر پرداخته و آسیب‌های اجتماعی را در کشورهای مسلمان افزایش می‌دهند؛ بنابراین مردم نباید گول تبلیغات سوء دشمن را بخورند./807/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات