۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۱۱۶۹۳
با حضور مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه؛

مراسم افتتاحیه مسکن طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار شد

مراسم افتتاحیه مسکن طلاب حوزه علمیه خراسان با حضور مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه در مشهد برگزار شد.
مسکن سازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه مسکن طلاب حوزه علمیه خراسان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی شامگاه شنبه 24 تیر در شهرک مهرگان برگزار شد، گفت: یکی از اهداف بلند انقلاب اسلامی توسعه فرهنگی و ارزش های دینی و الهی است.

وی با بیان اینکه طلاب کسانی هستند که در این مسیر مأموریت مستقیم و نقش محوری و کلیدی دارند، افزود: با توجه به اینکه شهرها هر روز رو به گسترش هستند، اشاعه باورها و ارزش های دینی هم در این راستا حائژ اهمیت است.

استاندار خراسان رضوی افزود: دنیا دریافته است که پایه های قدرت نظام جمهوری اسلامی بر پایبندی به ارزشهای دینی و اسلامی است و به همین دلیل تهاجمات در این عرصه در فضای مجازی، کتاب و مقالات و دیگر عرصه های فرهنگی رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر مسائل و موضوعات حاد مربوط به حاشیه شهر مشهد مدیریت شده است، تصریح کرد:  به همین دلیل در این مکانها، پارک ها و فضای سبز و مراکز سلامت رو به توسعه است.

رشیدیان با ابراز خرسندی از حضور طلاب جوان در مناطق حاشیه ای که آنها به دنبال مناطق بالای شهر نبوده اند، تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات اساسی در حاشیه شهر توسعه فرهنگی است که با وجود روحانی و نمازگزار در این محلات حل می شود.

گفتنی است، 50 واحد مسکونی طلاب حوزه علمیه خراسان که امروز در این مراسم 38 واحد واگذار شد در شهرک مهرگان که در فاصله 20 کیلومتری مشهد قرار دارد، در حال آماده سازی برای طلاب است./934/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات