۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۵۱۱۷۱۹
حجت الاسلام والمسلمین ربانی:

حضور روحانیان در کنار اقشار مختلف مردم رویکردی برخاسته از ارزشهای دینی است

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان این که حضور روحانیان در کنار اقشار مختلف مردم رویکردی برخاسته از ارزشهای دینی است، گفت: قرار بر این است که روحانیان از مردم جدا نشوند و در کنار آنان باشند.
حجت الاسلام ربانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حسن ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور در مراسم افتتاحیه مسکن طلاب حوزه علمیه خراسان که با   جمعی از مسؤولان کشوری و استانی شامگاه شنبه 24 تیر در شهرک مهرگان برگزار شد، گفت: خدمت به مردم بهترین عبادت است چرا که در روایات آمده است که بعد از ایمان به خدا، هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خلق نیست.

وی با قدردانی از کسانی که در مرکز خدمات حوزه علمیه و بنیاد مسکن برای خانه دار شدن طلاب تلاش و همت کرده اند، افزود: ارائه این خدمت های ناچیز به طلاب در این راستا است که  فعالیت های فرهنگی و تبلیغی آنها تسهیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به مکان شهرک مهرگان که در فاصله چند کیلومتری مشهد قرار دارد، تصریح کرد: در واقع حضور روحانیان در این مناطق نشان دهنده این امر است که آنان تافته جدابافته نیستند و آنان هم مانند اقشار مردم در این شهرک صاحب مسکن شدند.

وی با بیان اینکه شما روحانیانی که در این منطقه ساکن شدید بایستی خدمات فرهنگی خودتان را به مردم این شهرک ارائه دهید، اظهار کرد: در واقع این رویکرد برخاسته از ارزشهای دینی برای ما حائز اهمیت است که روحانیان در کنار اقشار مختلف حضور دارند.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور افزود: قرار بر این است که روحانیان از مردم جدا نشوند و در کنار آنان باشند چرا که این موضوع انتظار ما از طلابی است که در این مناطق کم برخوردار حضور دارند./934/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات