۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۹
کد خبر: ۵۱۱۷۲۲
با حضور جمعی از مدیران اجرایی استان قم؛

فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم با حضور جمعی از مدیران اجرایی در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.
مراسم تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش جمعی از مدیران اجرایی استان قم اعم از دادستان، نیروی انتظامی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، معاون ستاد امربه‌معروف مردم به دولت و مردم اداره کل تبلیغات اسلامی قم و برخی از فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر استان در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است در این مراسم از اسدالله عامری، علی واحدی، رضا پاینده، قاسم شعبانی، حسین بوجار نژاد، حجت‌الاسلام محمدعلی معبودی، حجت‌الاسلام سید جواد عظیمی، محمدباقر بهاری، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر میر صفی، حجت‌الاسلام جواد نجاتی، مسلم چناری زاده، محمد بخشی، حمید کریمی، علیرضا زارعی و جواد ایزدپناه به‌عنوان فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم تقدیر به عمل آمد.

همچنین خانم اکبر نصرآبادی، علیرضا نصرآبادی، محمدحسین هدایتی، داوود مزد جو، محمد نیک سخن، رضا صفری عراقی، صفرعلی علیزاده، امین حسین شاهپوری، علی‌اکبری، احمد فتحی، حسن ابوالحسنی، امین حسین مرادی، علی پناهی، حسین عسکریان، ابوالفضل اسلامی، علی‌اکبر جوکار و امیرحسین مرادی از دیگر مدعوین موردتقدیر این همایش بودند.

گفتنی است که دادستان استان قم که به‌عنوان یکی از مدعوین این مراسم بود رستگاری را پاداش آمران به معروف توصیف کرد و گفت: از منظر حقوقدان‌های بزرگ تعریف و تدوین قانون امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از شاهکارهای حقوقی در سطح دنیا است.

همچنین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر را یک فریضه واجب فراموش‌شده توصیف فرموده‌اند، گفت: احساس خطر رهبر معظم انقلاب نشان از آن است که اگر امت اسلام به احیای این امر مبادرت نکند برمدار قول صریح قرآن آینده‌ای شوم را برای خود رقم خواهد زد.

لازم به ذکر است که فرزند شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی تقوی در این مراسم حضور داشت که در سخنانی از اهتمام پدر شهیدش به تبلیغ مبانی دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر سخن گفت.

وی ابراز داشت: پدرم همواره در سبک زندگی خود امربه‌معروف و نهی از منکر را اولویت تمام امور فردی و اجتماعی خویش قرار داده بود و در برهه‌های علمی نیز به حقیقت این فریضه الهی پایبندی خود را ثابت کرد./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات