۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۱۱۷۷۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کمک به نیازمندان و ضعیفان جامعه نسخه ایمان و دین است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک به نیازمندان و ضعیفان جامعه در واقع نسخه ایمان و دین است، گفت: امروز جنایت ها و ظلم های زیادی در سراسر جهان به وقوع می پیوندد و باید هر انسانی مسلمان و یا غیر مسلمانان دست نیازمندان را بگیرد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار کارکنان و مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر یکی از بخش های جامعه آسیب ببیند در مابقی بخش ها نیز اثر خواهد گذاشت و این موضوع در انسان نیز صورت می گیرد و اگر عضوی از بدن انسان دچار آسیب شود اعضای دیگر بدن تحت تاثیر قرار می گیرد.

وی گفت: مشکلات جامعه تنها مربوط به یک فرد نیست از این رو باید تلاش کنیم مشکلات کنونی کشور را برطرف کنیم و مشکلاتی که وجود دارد را از جامعه دور کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک به نیازمندان و ضعیفان جامعه در واقع نسخه ایمان و دین است، افزود: امروز جنایت ها و ظلم ها زیادی در سراسر جهان به وقوع می پیوندد و باید هر انسانی مسلمان و یا غیر مسلمانان باید دست نیازمندان را بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید به افراد معلول و کسانی که دچار بیماری های روحی و روانی هستند رسیدگی شود، تصریح کرد: اینگونه افراد در جامعه نیاز به دستگیری دارند.

وی ادامه داد: توجه و رسیدگی به انسان های نیازمند و ضعیف در دین اسلام سفارش شده است و خدمت رسانی به بندگان خدا جز عبادت محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پرسنل و کارکنان بهزیستی شغل بزرگی دارند و باید حداکثر بهره برداری های معنوی را انجام دهند./202/880/ب1

ارسال نظرات