۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۱۱۸۱۱
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

۹۶ هزار طلبه تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه ۹۶ هزار طلبه تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند، تعداد بیمه شدگان در سطح کشور را ۴۳ میلیون نفر اعلام کرد.
تأمین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مجتبی موسوی، مدیر کل تأمین اجتماعی قم امروز در دیدار مدیران تامین اجتماعی استان با آیت‌الله سید محمد سعیدی که در سالن جلسات محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه هدف سازمان تأمین اجتماعی ترویج و گسترش اقدامات انسان دوستانه و خدمت رسانی به مردم و به ویژه محرومان است، گفت:  شکل‌گیری تامین اجتماعی یکی از برترین دستاوردهای نظام اسلامی بوده است.

وی افزود: این مجموعه در تامین امنیت تولید اقدامات مطلوبی انجام داده و در عرصه‌های مختلف نظام‌های مختلفی را دنبال کرده است و تاکنون در جامعه توانسته موفقیت های زیادی را داشته باشد.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم با تاکید بر اینکه ۹۶ هزار نفر از طلاب مورد پوشش تامین اجتماعی هستند، تصریح کرد: مجموع بیمه شدگان استان نزدیک به ۷۵۳ هزار نفر هستند؛ ماهانه ۳۷ میلیارد تومان به صورت مستمری بازنشستگان و در مجموع نیز ۶۰ میلیارد تومان از محل دریافت حق بیمه برای بخش‌های مختلف از جمله درمان پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از بدهکاری دولت به بیمه‌ها یاد کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور ۴۳ میلیون بیمه شده را مورد پوشش قرار داده است.

وی با بیان اینکه ۴۳۲ مورد از کارفرمایان استان قم از قانون بخشیدگی جرائم استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: موانع در راستای پرداخت اقساط و بدهی‌ها به شیوه مطلوبی رفع شده است تا بتوانیم از بیکاری‌های مضاعف جلوگیری کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در پایان سال گذشته پرداختی داشته‌ایم، ادامه داد: ۹۸ درصد کارفرمایان استان با مراجعه اینترنتی کارهای خود را دنبال می‌کنند که در این راستا دو میلیون بار مراجعه کاهش یافته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم با تأکید بر اینکه سوابق بیمه شدگان در سطح کشور به ویژه قم در بستر سایت تامین اجتماعی قابل دسترسی است، عنوان کرد: امیدواریم با استفاده از رهنمود شخصیت‌های برجسته دینی در استان قم بتوانیم رسالت‌های خود را به شیوه مطلوبی دنبال کنیم و بتوانیم در امر خدمت رسانی به مردم و به ویژه مستضعفان که انقلاب اسلامی و نظام متعلق به آنهاست موفق شویم./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات