۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۱۱۸۴۶
مدیرکل حج و زیارت لرستان خبر داد؛

اعزام ۱۱ کاروان لرستانی به حج تمتع

مدیر کل سازمان حج و زیارت لرستان از اعزام ۱۱ کاروان لرستانی به حج تمتع خبر داد و گفت: اعزام این کاروانها ۱۵ مرداد آغاز می شود.
حج تمتع

محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از اعزام کاروان های حج تمتع خبر داد و بیان داشت: سهمیه اعزام استان 9 کاروان بوده که با توجه به درخواست متقاضیان سهمیه استان امسال به 11 کاروان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه یک هزار و 350 لرستانی در قالب این کاروانها اعزام می شوند، افزود: سهمیه استان لرستان امسال 80 درصد افزایش یافت.

مدیرکل حج و زیارت لرستان در ادامه یادآور شد: آخرین سهمیه استان 840 نفر بوده و در سال گذشته تعداد شش کاروان اعزام شده است.

وی اعزام جداگانه در شهرهای دورود و الیگودرز را از جمله ویژگی های اعزام امسال عنوان کرد و گفت: امسال برای نخستین بار از شهرهای الشتر و کوهدشت نیز اعزام کاروانها به حج تمتع صورت می گیرد.

خسروی از استقرار زائران در هتل هایی که مدیران آن لرستانی هستند خبر داد و افزود: امسال زائران لرستانی در مکه مکرمه در دو مجموعه مستقر می شوند که عوامل اجرایی آن لرستانی هستند.

وی مستقر شدن کاروانها در مجموعه هایی که عوامل آن لرستانی هستند را اقدامی مؤثر برای خدمت رسانی به زائران عنوان کرد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان به بحث صدور ویزا اشاره کرد و بیان داشت: ویزای یکی از کاروانها صادر شده و بقیه نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نخستین اعزام کاروان سراسری در کشور از 11 مرداد اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: اعزام لرستان از 15 مرداد آغاز خواهد شد./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات