۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۵۱۱۹۳۸
امام جمعه موقت اهواز:

تمامیت ارضی و آرامش امروز کشور مرهون شهدا است

امام جمعه موقت اهواز امنیت گفت: امروز، تمامیت ارضی کشور و آرامشی که امروز در کشور حاکم است، مرهون شهدای بزرگوار ما است و این را مردم قدرشناس ما می دانند.
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت استقبال از 17 شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: امنیت امروز، تمامیت ارضی کشور و آرامشی که امروز در کشور حاکم است، مرهون شهدای بزرگوار ما است و این را مردم قدرشناس ما می دانند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه ابراز داشت: شهدای عزیز اصلی ترین و باارزش ترین عنصر وجودی شان را یعنی جان شریف و حیات دنیوی خودشان را فدای حراست از این مرز و بوم و ارزش های دینی و معنوی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی خاطرنشان کرد: شهدای عزیز با نثار جانشان در طول انقلاب اسلامی، امنیت امروز ما را رقم زدند و درمیان این شهدا، برخی از شهدا جسم مبارکشان در کشور عراق به ودیعه گذاشته شده بود و حسرت دیدن آنها اغلب بر دل خانواده های عزیز آن ها ماند، که این شهدا برای مردم ارزش خاصی دارند.

وی در دعوت از مردم شریف خوزستان در تشییع پیکر 17 شهید گمنام، تصریح کرد: از مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه خوزستان تقاضا می کنیم با حضور گسترده خودشان در تشییع جنازه این شهدای والامقام بخشی از دینی که به گردن ما دارند را ادا کنند.

لازم به ذکر است تشییع پیکر 17 شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام صادق(ع) در روز 29 تیرماه در شش نقطه استان خوزستان؛ اهواز، بهبهان، دزفول، باغملک، رامهرمز و کارون تشییع خواهند شد./302/9453/ب1

ارسال نظرات