۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۱۱۹۸۴
نماینده مجلس:

واردات آسیب های فراوانی به اقتصاد کشور وارد می کند

کمالی پور گفت: واردات سبب می شود تا به اقتصاد کشور آسیبهای فراوانی وارد شود، همچنین قوه مجریه وظیفه دارد مانع ورود اجناس بی کیفیت خارجی به داخل کشور شود.
تولید

یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستان جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و تحقق این امر، گفت: کشور ما در سالهای گذشته مشکلات و ضعفهای اقتصادی داشته است.

وی افزود: چالش های اقتصادی کشور ما نیاز به مدیریت دارند که بتوانیم با یک مدیریت علمی و قدرتمند این چالشها را حل کنیم.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر در زمینه عملکرد اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه و خاصی به این موضوع داشته باشیم قطعا می توانیم تولید و اشتغال را در جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه مدیران باید با توانایی و خلاقیت بیشتر در مسأله اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: تحقیقات برای عملکرد اقتصادی یکی از مهمترین ویژگیهای مدیران است.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استفاده از طرحها، ایده ها و میدان دادن به  جوانان تحصیلکرده می تواند کمک فراوانی به اقتصاد کشور کند، براین اساس دولت باید به جوانان فرصت دهد.

وی با اشاره به شعار سال، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: اشتغال در سایه تولید است، بنابراین دولت وظیفه دارد از تولیدکنندگان حمایت کند.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تولیدکنندگان وظیفه دارند کالای خوب و با کیفیتی را روانه بازار کنند و مردم هم وظیفه دارند از کالاهای داخلی استفاده کنند.

کمالی پور در پایان گفت: واردات سبب می شود تا به اقتصاد کشور آسیبهای فراوانی وارد شود، همچنین قوه مجریه وظیفه دارد مانع  ورود اجناس بی کیفیت خارجی به داخل کشور شود./302/972/ب1

ارسال نظرات