۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۱۲۰۰۳
آیت‌الله مهمان‌نواز:

خدمت در بهزیستی توفیق الهی است

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمت در نهادهای حمایتی ازجمله بهزیستی و کمک به افراد کم‌توان توفیق الهی بوده و کارکنان این نهاد باید قدر این فرصت ذی‌قیمت را بدانند.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار مدیرکل و معاونان بهزیستی استان که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: فرصت خدمت در بهزیستی و کمک به مددجویان توفیق ذی‌قیمتی است که باید قدر دانسته شود.

وی با بیان اینکه خدمات بهزیستی خداپسندانه است، ادامه داد: امام حسین (ع) فرمود کسی که غم و ناراحتی کسی را برطرف کند خداوند در روز قیامت که کسی نمی‌تواند او را یاری کند، غم او را برطرف می‌سازد.

آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: امیدبخشی، انتقال تجربیات و ارائه آموزش‌های لازم برای خودکفایی و اشتغال افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی بسیار کارساز بوده و می‌تواند سبب احساس شخصیت در آن‌ها شود.

وی با بیان اینکه امید دادن سبب نشاط می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر کسی احساس کند سربار نیست، این روحیه می‌تواند به او نیروی مضاعفی ببخشد تا بتوانند خود و خانواده‌اش را اداره کند.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بعضی از افراد شاید از لحاظ جسمی ناتوان باشند؛ اما از فکر و عقل سالمی برخوردار بوده و می‌توانند با استفاده از قدرت فکر و تعقل خود در جامعه تأثیرگذار باشند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: کار کردن برای جسم و روح انسان‌ها لازم بوده و اگر افراد ناتوان جسمی و یا فکری به کارهای شایسته مشغول شوند، از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار خواهد گرفت و از مشکلات آن‌ها کاسته می‌شود.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: افراد ناتوان می‌توانند مکمل یکدیگر در ایجاد اشتغال باشند و در کنار هم برای آینده جامعه مؤثر باشند./202/9314/ب1

ارسال نظرات