۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۱۲۰۳۰
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

آیت الله عراقی روحانی مبارز و در رکاب اسلام بود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: آیت الله عراقی روحانی مبارز و پا در رکاب اسلام بود که با تمام وجود در معارف دین و پاسداری از احکام شریعت الهی ذوب شده بود.
حجت الاسلام هادی عسگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نخستین نشست ستاد برگزاری یادمان شهید آیت الله بهاءالدین عراقی پیش از ظهر امروز در اداره بنیاد شهید استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به سوابق این روحانی مبارز ابراز داشت: علمای انقلاب و اسلام با تمام وجود از آرمان های اسلام پاسداری کرده و به مکتب ائمه اطهار (ع) تداوم بخشیدند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه افزود: باید با معرفی هرچه بیشتر علمای دین دین خود را به این بزرگان ادا کرد زیرا اسلام و انقلاب مرهون فداکاری این بزرگان است.

این مسؤول تصریح کرد: آیت الله عراقی روحانی مبارز و پا در رکاب اسلام بود که با تمام وجود در معارف دین و پاسداری از احکام شریعت الهی ذوب شده بود.

وی خاطرنشان کرد: باید آیت الله عراقی به همگان به طور کامل معرفی شود، این روحانی مبارز افتخاری برای مردم کرمانشاه و شهرستان کنگاور است بنابراین باید نسبت به اشاعه مکتب و مبارزات ایشان اهتمام ویژه داشت.

حجت الاسلام عسگری یادآور شد: استان کرمانشاه در دوران انقلاب و دفاع مقدس با تمام توان از خاک خود صیانت کرده و سینه ستبری برای نظام است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تأکید کرد: ادارات و سازمانهای استان باید توجه و جدیت لازم در جهت معرفی هرچه بیشتر این روحانی مبارز را داشته باشند.

این مسؤول در پایان مطرح کرد: تداوم راه شهدا به اسلام و انقلاب عزت و اعتبار می بخشد بنابراین باید نسبت به عملیاتی ساختن فرهنگ شهادت اهتمام ویژه داشت زیرا عظمت نظام مرهون شهادت هزاران شهید است./203/8571/ب1

ارسال نظرات