۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۱۲۰۴۸
رییس بنیاد اسراء:

زمینه استقرا و استمرار اندیشه آیت الله جوادی به درستی فراهم گردد

رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء گفت: بایستی زمینه استقرار و استمرار اندیشه حضرت آیت الله جوادی آملی به درستی فراهم گردد.
مراسم معارفه قائم مقام بنیاد اسراء

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اسراء حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در مراسم معارفه قائم مقام ریاست بنیاد اسراء در سخنانی با اشاره به سیر فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی بنیاد اسراء از بدو تاسیس تاکنون بیان داشت: دو مرحله کلی برای فعالیت های هر موسسه و بنیاد قابل تصور است؛ یک مرحله تاسیس و یک مرحله استقرار و استمرار.

وی ادامه داد: با وجود اینکه اسراء بیش از سه دهه است که فعالیت های فرهنگی و پژوهشی دارد اما با توجه به تعریف عمیقی که ما از مفهوم تاسیس یک بنیاد در ذهن داریم خود را همچنان در مرحله «تاسیس» می بینیم.

رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء تصریح کرد: ما به تمام معنا نیاز به یک نظام شایسته داریم که طراحی این نظام خود نیازمند یک برنامه ریزی و اقدام بسیار جدی است. چراکه تاسیس یک نظام مانند نظام آموزشی از منظر ما، یعنی تولید یک نظام آموزشی که شایسته جایگاه مرجعیتی همچون آیت الله العظمی جوادی آملی باشد که در این مسیر لازم است از همه تجربیات بیرونی نیز استفاده شود.

حجت الاسلام جوادی آملی خاطرنشان کرد: باید زمینه استقرار و استمرار اندیشه حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی به درستی فراهم گردد تا در ادامه مسیر بتوانیم موفقیت کاملی را به دست آوریم.

وی تاکید داشت: امروز به مراتب چیزی که از جایگاه مرجعیت انتظار می رود بسیار بیشتر از گذشته و بیش از انتظاری که از دیگر مراکز علمی مانند دانشگاه ها وجود دارد است، در نتیجه با استفاده از مدیران باتجربه و مدبر باید این انتظارات به درستی تحقق یابد. /۹۲۴/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات