۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۵۱۲۰۵۶
حجت الاسلام میناپور:

ترویج آموزه های دینی راه مقابله با توطئه های دشمن است

مدیر حوزه های علمیه لرستان ترویج و انتقال آموزه های دینی به جامعه را راه مقابله توطئه های غربی عنوان کرد و گفت: در این جهت مبلغان و طلاب با پیشه کردن صبر و بردباری باید ایفای نقش کنند.
تبلیغ اسلامی نوین

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره یه رسالت تبلیغی طلاب بیان داشت: این قشر  ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی هستند.

وی با بیان اینکه طلاب برای انجام رسالت تبلیغی خود باید به علم روز و روشهای نوین تبلیغی مجهز باشند، افزود: در این راستا طلاب باید شناخت صحیحی از دین، ارزشهای دینی و قرآنی  داشته باشند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان تفقه در دین را رسالت مهم یک طلبه خواند و گفت: با توجه به شرایط و امکاناتی که در حوزه فراهم هست طلاب باید در این راستا نقش آفرینی کنند.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال آموزه های دینی به جامعه اظهار داشت: طلاب و مبلغان با نقش آفرینی در این زمینه در جهت آگاه سازی مردم گام های مؤثری برمی دارند.

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه انجام فعالیت و رسالت در عرصه تبلیغ و ترویج آموزه های دینی نیازمند صبر و بردباری است، بیان کرد: رمز موفقیت مبلغ در پیش گرفتن صبر و بردباری است.

وی هدف از فعالیت تبلیغی مبلغان را نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و احیای ارزشها در سایه تبیین این مهم خواند و گفت: با گسترش فرهنگ دینی در جامعه و تبیین سبک زندگی اسلامی می توان جامعه را در برابر سبک زندگی غربی مصون ساخت.

مدیر حوزه های علمیه لرستان افزود: بهترین راه مقابله با آسیبهای حاصل از توطئه های غربیها در رواج سبک زندگی غربی انتقال آموزه های دینی به جامعه است./302/9459/ب1

ارسال نظرات