۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۵۱۲۱۴۸

بازدید مدیر حوزه علمیه خراسان از مدرسه علمیه باقرالعلوم

مدیر حوزه علمیه خراسان از بخش‌های مختلف مدرسه علميه باقرالعلوم(ع) بازدید كرد.
بازدید مدیر حوزه علمیه خراسان از مدرسه علمیه باقر العلوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، ظهر دوشنبه با حضور در مدرسه علمیه باقر العلوم(ع)، از بخش های مختلف این مدرسه بزرگ دیدن کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان در ابتدا وارد کلاس های مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شد و از بخش های مختلف کلاس ها و سالن جلسات مدرسه بازدید کرد و سپس در جریان برنامه تدریس یکی از کلاس های این مدرسه قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در ادامه از طبقات مختلف مدرسه بازدید کرد و با حضور در کتابخانه بزرگ و جامع مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) در جریان برخی از عناوین موجود در کتابخانه از جمله کلیات و لغات، رجال، داستان ها و کشکول، ادبیات فارسی، مداحی و اشعار، ادبیات عرب، اخلاق، سخنرانی و وعظ، حقوق و اقتصاد، زیارات، علوم قرآنی، تفسیر قرآن، امامت، عقاید، کلام، فلسفه، منطق، علوم درسی از لمعه و مکاسب  احادیث از بحار و وسائل الشیعه قرار گرفت.

در این بازدید حجت الاسلام علی اکبر نوایی، معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام فیض آبادی، مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان را همراهی ‌كردند و حجت الاسلام فیض آبادی، مدیر داخلی مدرسه  توضيحاتي را درباره بخش‌هاي مختلف اين مدرسه ارائه كرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان در این بازدید پس از مشاهده برگزاری کلاس بصیرتی استاد باقری کیا، از اساتید دروس خارج این مدرسه و همچنین طلاب در حین مطالعه در کتابخانه از حضور خودداری کرد تا تمرکز و نظم فکری طلاب از بین نرود. 

شایان ذکر است؛ مدرسه علمیه باقر العلوم علیه السلام در سال 1377 تاسیس شد و این مدرسه امروز پذیرای جمع کثیری از طلاب است که  در 6 پایه از سطح یک حوزه علمیه به صورت روزانه وشبانه مشغول به تحصیل هستند./۲۰۲/۸۶۴/ب۱

ارسال نظرات