۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۵۱۲۱۵۳
امام جمعه سنقر مطرح کرد؛

لزوم اشاعه مکتب ائمه اطهار در جامعه

امام جمعه سنقر گفت: الگو گرفتن از سیره اهل بیت(ع) و شناخت هرچه بیشتر ایشان سبب رفع مشکلات و گرفتاری های جامعه شده و دلها را به نور ایمان و معرفت الهی منور می کند.
امام جمعه سنقر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه شهرستان سنقر شامگاه دوشنبه در جلسه ای با محوریت جشن های بین المللی زیر سایه خورشید  با حضور حسن موحد سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه ابراز داشت: عشق و ارادت مردم شهرستان سنقر نسبت به ائمه اطهار (ع) بی نظیر است.

امام جمعه شهرستان سنقر خاطرنشان کرد: رهرو ائمه اطهار (ع) بودن انسان را از گمراهی به سوی نور و روشنایی هدایت کرده و به چراغ ایمان در وجود انسانها روشنایی می بخشد.

وی در ادامه به آثار و برکات تداوم مکتب انبیای الهی اشاره کرد و تصریح کرد: ائمه اطهار (ع) مسافران گمگشته را در مسیر زوال و گمراهی را نجات داده و سعادت دنیوی واخروی را نصیب آنها خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: اهل بیت (ع) نعمتی الهی از سوی خداوند متعال در جهت هدایت، بشارت، بصیرت بوده و شناخت انبیاء الهی منجر به شناخت خداوند متعال خواهد شد.

امام جمعه شهرستان سنقر عنوان داشت: الگو گرفتن از سیره اهل بیت (ع) و شناخت هرچه بیشتر سبب رفع مشکلات و گرفتاری های جامعه شده و دلها را به نور ایمان و معرفت الهی منور می کند.

حجت الاسلام صفدری تأکید کرد: باید بسیاری از برنامه ها و همایش های فرهنگی با محوریت اشاعه سیره ائمه اطهار (ع) برگزار شده تا آثار و برکات ارزشمند آن در جامعه احساس شود.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان سنقر ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارند گفت: مردم این شهرستان همواره از حضور خدام در این منطقه استقبال کرده و آمادگی لازم در جهت پذیرایی از کاروان خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)  را دارند.

این مسؤول در پایان ابراز داشت: امید است به واسطه فعالیت عاشقان ائمه اطهار (ع) زیبایی های انبیاء الهی به مردم شناسانده شود تا بتوان به واسطه اشاعه مکتب الهی ائمه اطهار (ع) در جامعه فرهنگ غلط غرب و بدحجابی را ریشه کن کرد.

گفتنی است حسن موحد سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در پایان از استقبال ائمه جمعه در جهت برگزاری جشن های بین المللی زیر سایه خورشید در سنوات گذشته تقدیر کرد./۲۰۳/۸۵۷۱/ب۱

ارسال نظرات