۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۵۱۲۱۵۴
آیت الله صافی گلپایگانی:

رسانه های دینی پاسخگوی شبهات دشمنان علیه اسلام باشند

حضرت آ‌یت الله صافی گلپایگانی با اشاره به وجود فتنه ها و شبهات دینی و اعتقادی که از سوی دشمنان اسلام دامن زاده می شود، تأکید کرد: همه در مقابل این شبهات مسؤول هستیم ورسانه های دینی باید به این شبهات پاسخ دهند.
آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در دیدار مدیر و مسئولان شبکه رادیویی معارف وجود این رادیو را یک خیر کثیر در میان نظام رسانه ای کشور دانست و تاکید کرد:برنامه های رادیو معارف باید مردم را به دین و مکتب اهل بیت علیهم السلام خوش بین کند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار که در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و سالروز تاسیس شبکه رادیویی معارف انجام شد،با ابراز خرسندی از برنامه های رادیو معارف، این رادیو را رسانه ای پر منفعت برای جامعه دانست و خاطر نشان کرد: تببین اموزه های دین مقدس اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام کاری بسیار با ارزش و باعث افتخار است و یک ساعت کار در آن ثواب فراوانی دارد که قابل شمارش نیست.

وی با بیان این مطلب که رادیو معارف یک فرصت مغتنم برای مردم و یک توفیق بزرگ برای دست اندرکاران این رادیو است تصریح کرد: معارف اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) معارفی ناب و اصیل است که رسانه ها و بخصوص رادیو معارف باید آن را به همه دنیا عرضه کنند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نبود موسیقی سازی در رادیو معارف را ویژگی ارزشمند این رسانه دینی برشمرد و با تاکید بر تکرار آموزه ها و اعتقادات دینی در هر جایگاه و مناسبتی گفت: رادیو معارف جایگاه بسیار مناسبی برای تبیین اعتقادات و اخلاقیات است.

این مرجع تقلید با اشاره به وجود فتنه ها و شبهات دینی و اعتقادی که از سوی دشمنان اسلام دامن زاده می شود تاکید کرد: همه در مقابل این شبهات مسئول هستیم و رادیو معارف نیز به عنوان رسانه ای دینی باید به این شبهات پاسخ دهد./۱۳۲۳/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات