۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۱۲۱۹۱
رییس ستاد اقامه نماز لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی شیوه جذب نماز در مدارس لرستان

رییس ستاد اقامه نماز لرستان از برگزاری دوره آموزشی شیوه جذب نماز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور مربیان پرورشی مدارس استان برگزار می شود.
رییس ستاد اقامه نماز لرستان

حجت‌الاسلام عابدین درویش ‌پور، رییس ستاد اقامه نماز لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز بین نوجوانان و جوانان دوره های آموزشی مختلفی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی شیوه جذب دانش آموزان به نماز ویژه مربیان پرورشی مدارس برگزار می شود، افزود: این دوره با هدف ارتقا روشهای پرورشی صورت می گیرد.

حجت الاسلام درویش پور در ادامه خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پروزش برگزار می شود.

وی بیان کرد: در زمینه برگزاری این طرح مبلغان آموزشهای تخصصی جذب نوجوانان و جوانان به نماز را آموزش خواهند داد.

رییس ستاد اقامه نماز لرستان آموزش دادن و مطرح کردن شیوه های نوین بیان آثار و برکات نماز به ‌ویژه نماز جماعت و اول وقت را از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی ویژه مربیان پرورشی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد کارگاه‌های آموزشی توجیهی ستاد اقامه نماز روحانی ‌محور است، اظهار داشت: در این کارگاه ها مبلغانی متخصص و توانمند که دوره های آموزشی مختلف را گذرانده حضور یافته و داشته های علمی و آموزشی خود را منتقل می کنند.

حجت الاسلام درویش پور در قالب برگزاری این دوره های آموزشی مبلغان تلاش می‌کنند با استفاده از روشهای نوین فرهنگ اقامه نماز را بین فرزندان و دانش آموزان نهادینه سازند./303/9459/ب1

ارسال نظرات