۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۱۲۲۴۲
آیت الله علما:

کلید حل معضلات جامعه در احیای سبک زندگی اسلامی است

آیت الله علما با اشاره به اینکه کلید حل معضلات در احیای سبک زندگی اسلامی است، گفت: نباید اجازه داد سبک زندگی و فرهنگ غلط زمینه های ازدواج آسان را از بین ببرد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه ابراز داشت: امروز جامعه نیازمند حرکت مسؤولان در جهت احیای سبک زندگی اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه ابراز داشت: دور شدن از سبک زندگی اسلامی مشکلات فراوانی را در جامعه ایجاد و زمینه بسیاری از منکرات را فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم پایبندی به سبک زندگی اسلامی تاکید داشته و کلید حل مشکلات را در احیای سبک زندگی اسلامی می دانند.

وی بیان داشت: امروز متأسفانه شاهد بسیاری از معضلات از جمله طلاق و بیکاری و مشکلات اقتصادی در جامعه هستیم، باید بستر ازدواج آسان برای جوانان فراهم شود زیرا ازدواج جوانان را از بسیاری از معضلات دور می کند.

آیت الله علما مطرح کرد: نباید اجازه داد سبک زندگی و فرهنگ غلط زمینه های ازدواج آسان را از بین ببرد، مردم منتظر اقدامات مسؤولان در زمینه مشکلات ازدواج و اقتصاد کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: باید مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود زیرا طبق حدیثی از پیامبر اکرم (ص) زمانی که فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج می شود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: مسائل اقتصادی نیز زمینه ساز بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی می شود بنابراین باید اقداماتی اثرگذار در این زمینه صورت گیرد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات