۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۱۲۲۵۱
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

ترویج فرهنگ فاطمی و حجاب اسلامی رسالت همگانی است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه مقوله حجاب، یک ارزش اسلامی و فرهنگ فاطمی است، گفت: همه ما برای ترویج و نهادینه کردن این فرهنگ اسلامی و فاطمی رسالت داریم.
حجت الاسلام یوسف جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر،  حجت‌الاسلام یوسف جمالی، دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین حوزه علمیه خواهران استان، با قدردانی و تشکر از حضور مردم و مسؤولان در مراسم افتتاحیه دفتر این بنیاد در بوشهر، اظهار کرد: هدف اولیه ما همگرایی، هم‌افزایی، مطالبه گری، تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در مقوله عفاف و حجاب است.

وی با بیان اینکه با آغاز به کار رسمی این بنیاد خدمات فرهنگی و ارزشی مناسبی به مردم استان بوشهر ارائه می‌شود، ادامه داد: آنچه در مسیر تحقق اهداف بنیاد عفاف و حجاب بسیار ضروری است، مشارکت کلیدی مسؤولان زیر پرچم ولایت در استان است.

حجت‌الاسلام جمالی که مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر هم است، اظهار کرد: مقوله حجاب، یک ارزش اسلامی و فرهنگ فاطمی است که همگان باید برای نهادینه شدن آن تلاش کنند.

وی اضافه کرد: همه افراد اعم از مردم و مسؤولان باید در گسترش این فرهنگ سهمی داشته باشد؛ زیرا در صورت تلاش همگانی بدون شک نتایج مطلوبی کسب شده و اجر این زحمات هم نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

حجت‌الاسلام جمالی خاطرنشان کرد: حضور ارزشمند و بابرکت آیت‌الله اختری، دبیر بنیاد عفاف و حجاب کشور در مراسم افتتاحیه دفتر این بنیاد در بوشهر، مایه افتخار و دلگرمی ما شد.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر در خاتمه با قدردانی از همه نهادها و کسانی که برای راه‌اندازی و شروع به کار دفتر این بنیاد در بوشهر همراهی و همکاری کرده بودند، گفت: در ادامه مسیر همواره نیازمند و مشتاق حمایت و همراهی نهادها و شخصیت‌های مختلف استان هستیم./846/پ203/ب1

ارسال نظرات