۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۱۲۳۲۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

سند جامع توسعه رسانه‌های خراسان‌جنوبی تدوین شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید سند جامع توسعه رسانه‌های استان تدوین و ارائه شود، گفت: همچنین برای ایجاد شرکت هلدینگ هنرمندان در استان اقدامات خوبی انجام شده و تلاش می‌کنیم این شرکت چند منظوره هر چه زودتر راه اندازی شود.
محبی

به گزارش خبرگزاری رسا از خراسان جنوبی، احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه هیأت مدیره خانه مطبوعات استان و برنامه‌ریزی برگزاری روز خبرنگار اظهار داشت: باید جلسات و نشست‌ها و برنامه‌های خانه مطبوعات استان به صورت منظم برگزار شود.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات باید مسائل صنفی خبرنگاران را پیگیری کند، گفت: خانه مطبوعات استان باید نسبت به گذشته پویا و فعال‌تر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: کارگاه‌های رسانه‌ای و دوره‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری برای خبرنگاران استان برگزار شود تا آن‌ها از کارگاه‌ها بهره‌مند شوند.

محبی تصریح کرد: خانه مطبوعات استان چشم‌اندازی را برای خود تعریف کند؛ زیرا اگر این چشم‌انداز وجود نداشته باشد دچار مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سند جامع توسعه رسانه‌های استان نوشته و ارائه شود، ادامه داد: برای ایجاد شرکت هلدینگ هنرمندان در استان اقدامات خوبی انجام شده و تلاش می‌کنیم هلدینگ چند منظوره برای هنرمندان ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر استان دارای چهار روزنامه بوده و از نظر کمی روزنامه‌ها در استان رشد قابل توجهی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: باید در مباحث گردشگری و معدن رسانه‌های تخصصی ایجاد شود؛ زیرا استان از نظر معدنی و گردشگری از ظرفیت خوبی برخوردار است.

محبی با بیان اینکه رسانه‌های استان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند، اظهار کرد: متولی برگزاری مراسم روز خبرنگار در استان باید خانه مطبوعات باشد و فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار آن کمک می‌کند./۸۸۰/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات