۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۵۱۲۳۷۳
نماینده اهل سنت مجلس خبرگان مطرح کرد؛

هدف اصلی هجمه های دشمنان علیه شورای نگهبان تخریب نظام است

مولوی سلامی گفت: شورای نگهبان نهادی انقلابی، ارزشمند و پاسدار ارزش های انقلاب بوده و هجمه های دشمنان علیه این نهاد هم با هدف تخریب نظام صورت می گیرد.
مولوی سلامی

مولوی نذیراحمد سلامی، نماینده اهل سنت مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با اشاره به فلسفه وجودی شورای نگهبان گفت: وظیفه اصلی این شورا پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی از طریق نظارت بر قوانین و مقررات است.

وی ادامه داد: شورای نگهبان نهادی انقلابی، ارزشمند و پاسدار ارزش های انقلاب است و در طول چند دهه گذشته از عمر انقلاب و نظام اسلامی منشأ خدمات زیادی بوده است.

نماینده اهل سنت مجلس خبرگان رهبری هدف اصلی هجمه‌ها علیه شورای نگهبان را تخریب نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: کسانی که شورای نگهبان را مورد انتقاد خویش قرار می‌دهند افرادی هستند که نمی‌خواهند نظام اسلامی بر پایه ارزش‌های اخلاقی و معنوی شکل گیرد؛ بنابراین درصدد تخریب این نهاد و نظام هستند.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از مردم نمی‌توانند فرد اصلح را از افسد تشخیص دهند، افزود: به همین دلیل صلاحیت نامزدهای انتخابات در سراسر کشور به تأیید این شورا می‌رسد و افراد باید از مرزی به نام شورای نگهبان عبور کنند تا در نهایت اشخاصی که شایسته مدیریت نظام اسلامی هستند انتخاب شوند.

مولوی سلامی با اشاره به شخصیت آیت الله جنتی، دبیر شواری نگهبان تصریح کرد: ایشان شخصیتی متدیّن، متعهد به نظام اسلامی و معتقد به ولایت فقیه هستند./۸۳۱/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات