۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۱۲۴۰۹
آیت الله علما:

ائمه جمعه کارهای فرهنگی را در اولویت قرار دهند

آیت الله علما با اشاره به اینکه ائمه جمعه پناهگاه و ملجأ مردم هستند، گفت: امروز ائمه جمعه باید بر اهمیت کار فرهنگی واقف بوده و بخش اصلی کار خود را به کارهای فرهنگی اختصاص دهند.
تودیع و معارفه تودیع و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب ابراز داشت: امام جمعه از جنس مردم بوده و در میان مردم مقبولیت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: جایگاه امام جمعه در نزد مردم بعنوان پناهگاه و ملجأ مردم شناخته شده است و ائمه جمعه به این نقش و اثرگذاری خود در میان مردم واقف هستند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: امروز مواضع رهبری مواضع دنیا است و تصمیم گیری های مدبرانه و حکیمانه رهبری مایه عزت و اقتدار نظام است.

وی اظهار داشت: آمریکا از سوریه و یمن و عراق جز آدم کشی و جنایات متعدد نتیجه ای نگرفت و عملا در این جبهه ها شکست سختی خورد.

آیت الله علما مطرح کرد: امروز رهبر مدبر ایران با تصمیمات بجا و مواضع محکم خود نقشه های شوم دشمنان را نقش بر  آب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان عنوان داشت: امروز ائمه جمعه باید بر اهمیت کار فرهنگی واقف بوده و بخش اصلی کار خود را به کارهای فرهنگی اختصاص دهند.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام سید امیر محمدی پور،‌ حجت الاسلام محمد طه مهری به عنوان امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب منصوب شد./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات