۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۱۲۴۹۴
در مدرسه علمیه عالی نواب؛

امتحانات غیر حضوری خارج حوزه علمیه خراسان برگزار شد

امتحانات غیرحضوری خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان، ۲۷ و ۲۸ تیرماه در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، امتحانات غیرحضوری خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان، روزهای سه شنبه و چهارشنبه 27  و 28 تیرماه در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

حجت‌الاسلام هادي وحيدي پور مدير ارزشيابي معاونت آموزش حوزه علميه خراسان، به حضور 13 استاد در 6 گروه امتحانی و 4 نفر از اساتید در 2 گروه ارزیاب دفاتر در امتحانات غیر حضوری اشاره کرد و گفت: طلاب ثبت نام کرده حدود 120 نفر بودند که از این میان 75 نفر در امتحان کتبی شرکت کرده و واجد شرایط حضور در امتحان شفاهی شدند.

مدیر ارزشیابی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان با بیان این که امتحان برگزار شده مربوط به اساتید، مدیران و مسؤولان آموزش استان های خراسان رضوی و جنوبی است، خاطرنشان کرد: امتحانات خراسان شمالی نیز در روز یکم مردادماه با حضور 4 نفر از اساتید در شهرستان بجنورد برگزار می شود.

وی تعداد افراد شرکت کننده در امتحانات شفاهی خارج خراسان شمالی را 18 نفر عنوان و بیان کرد: شرکت کنندگان در شهرستان های استان مذکور نیز در روز مقرر با حضور در محل برگزاری امتحان، می توانند در امتحان شرکت کنند.

حجت الاسلام وحیدی پور هدف امتحانات را رشد و ارتقا سطح علمی اساتید، مدیران و مسؤولان آموزش عنوان کرد.

مدیر ارزشیابی معاون آموزش حوزه علمیه خراسان تاریخ اعلام نتایج امتحانات شفاهی حضوری و غیرحضوری خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان را یکشنبه، یکم مردادماه عنوان و اظهار کرد: نتایج امتحانات در روز یکشنبه یکم مرداماه در سایت حوزه علمیه خراسان بارگذاری شده و طلاب می توانند از طریق پرتال شخصی نمرات خود را ملاحظه کنند./۸۶۴/ ت302/ب1

 

ارسال نظرات