۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۵۱۲۵۷۱
در آستانه شهادت امام صادق؛

پیکر پاک چهار شهید مدافع حرم در قم تشییع و به خاک سپرده شد

مراسم تشییع و خاکسپاری چهار تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد
تشییع شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک چهار تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

در این مراسم سردار سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سرهنگ احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و خانوادهای شهدای مدافع حرم حضور داشتند.

مردم با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و یاحسین گویان شهدای مدافع حرم را بدرقه کردند.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز شد و پیکرهای مطهر پس از تشییع به روی دست مردم قدرشناس قم، برای اقامه نماز به حرم کریمه اهل‌بیت(س) منتقل شد.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه(س) بر پیکر مطهر این شهدا اقامه نماز کرد؛ بعد از مراسم اقامه نماز پیکر شهدا برای خاکسپاری به قطعه 31 آرامستان بهشت معصومه(س) منتقل و در جوار سایر شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.

این شهدای مدافع حرم که به تازگی در مناطق عملیاتی کشور سوریه در برابر تکفیری‌های جنایتکار به درجه رفیع شهادت نایل امدند پس از تشییع به گرد ضریح مطهر حضرت معصومه(س) طواف داده شدند.

گفتنی است، چهار تن شهید مدافع حرم که امروز در قم تشییع شدند از لشکر فاطمیون بودند./۹۷۸/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات