۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۱۲۶۶۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دستیابی به تعالی و قرب الهی درگرو تبعیت از ائمه اطهار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند ائمه اطهار را تعیین کرده تا مردم به دنبال آن ها بروند و به خدا برسند، گفت: متأسفانه امروزه برخی مانند تابلوی گناه و انحراف هستند و می خواهند مردم را جهنمی کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیT ظهر امروز در جمع مردم خضری دشت بیاض در مصلی این شهر اظهار داشت:‌ مسأله امامت و ولایت الهی محکم ترین دستاویز در دین است.

وی با بیان اینکه در دین اسلام به موضوع ولایت سفارش زیادی شده است، گفت:‌ خدای متعال بندگان خود را در آزمایش های سخت قرار می دهد و اگر بندگان از آزمایش خداوند سربلند بیرون آمدند به آن ها نمره ممتاز ولایت داده می شود.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:‌ خداوند حتی پیامبران خود را نیز آزمایش کرد که بعضی از پیامبران خدا ازجمله حضرت ابراهیم(ع) از آزمایش سربلند بیرون آمده و به مقام امامت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه خداوند ائمه اطهار را تعیین کرده تا مردم به دنبال آن ها بروند و به خدا برسند، تصریح کرد:‌ برخی امروز مانند تابلوی گناه و انحراف هستند و می خواهند مردم را جهنمی کنند.

وی با بیان اینکه انسان عقل دارد؛ از این رو نباید دنبال هر کسی برود، ادامه داد: امروز نباید به دنبال افراد ستمگر و ظالم مانند ترامپ و جنایتکاران جهانی برویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان برای فریب مردم شیطنت بسیاری کردند، خاطرنشان کرد:‌ دشمنان برای آزار و اذیت و به شهادت رساندن فرزندان پیامبر جنایتی نبود که انجام ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید نسبت به شیطنت دشمنان حساس باشیم، اظهار کرد:‌ دشمنان در طول تاریخ به پیشوایان اسلام ظلم و ستم های زیادی می کردند و برخی نیز با تحریک شیاطین پیامبر را اذیت می کردند.

وی شهادت امام صادق(ع) را مانند روز عاشورا دانست و گفت: منصور دوانقی برای این که به حکومت برسد حتی عزاداری می کرد؛ اما درواقع وی می خواست اصل امامت را از ریشه قطع کند غافل از اینکه حجت خدا از قبل می داند او چه طرحی دارد./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات