۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۵۱۲۷۳۵
با حضور آیت الله سبحانی؛

اجتماع عظیم عزاداران امام صادق در مشهد برگزار شد

عزادران شرکت کننده در بزرگترین مراسم سوگواری مشهد مقدس ضمن تشییع پیکر ۴ تن از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به سوی بارگاه منور رضوی به عزاداری پرداختند.
آیت الله سبحانی و آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اجتماع عظیم عزاداران امام صادق(ع) همزمان با سالروز شهادت آن امام همام و با حضور پررنگ مردم ولایی مشهد و نیز حضرت آیت الله سبحانی و آیت الله علم الهدی، صبح تا ظهر امروز برگزار شد.

عزادران شرکت کننده در بزرگترین مراسم سوگواری مشهد مقدس به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت رییس مکتب جعفری، امام صادق(ع)، پس از اجتماع در عرصه میدان شهدا ضمن تشییع پیکر 4 تن از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به سوی بارگاه منور رضوی به عزاداری پرداختند.

مردم شریف مشهد با روی دست گرفتن پیکر شهید «سید احمد حسینی» از شهدای مدافع حرم و شهیدان «مجید پیاده»، «غلامعلی صیدی» و «سید حسین پورمحمدی» از شهدای دفاع مقدس در مراسم پایانی این اجتماع که در محل رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار شد حضور یافتند و با این شهدای گلگون کفن وداع کردند.

آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس سخنران ویژه این مراسم بود که طی سخنانی امام صادق(ع) را احیاگر تفکر ناب اسلامی در عصر حکومت عباسی و افشا کننده مظالم این تبار شیطانی خواند و اظهار کرد: بنی عباس که در برابر فرهنگ سازی گسترده امام صادق در سرتاسر بلاد اسلامی قرار گرفته بودند، دو سیاست ترور شخصیتی و به شهادت رساندن ایشان را به انجام رساندند.

گفتنی است در این مراسم باشکوه، تنی چند از مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی پرداختند./۸۲۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات