۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۱۳۰۵۸

برگزاری دوره تربیت مربی تجوید قرآن در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا داراب

دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا داراب برگزار شد.
مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز به نقل از حوزه‌های علمیه خواهران، مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)داراب، دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم ویژه 40 نفر از طلاب و دانش آموختگان با حضور خانم عزت پژوه استاد داور بین المللی قرآن کریم برگزار کرد.

خانم معصومی مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) داراب اظهار داشت: با توجه به روایات که می فرماید قرآن را با لحن عربی بخوانید، امروزه یک تکلیف واجب بر عهده طلاب و اساتید حوزه می باشد که هم خودشان در زمینه قرائت و تجوید قرآن مهارت داشته باشند و هم بتوانند به دیگران آموزش دهند.

معصومی گفت: اولین مرحله ارتباط و انس با قرآن، همین روخوانی و تجوید می باشد وقتی انسان با لحن زیبایی قرآن بخواند هم خودش و هم در مخاطب تاثیر بسزایی دارد.

مدیر حوزه در ادامه افزود: برآیند و بازخورد دوره تربیت مربی قرآن باید بگونه ای باشد که طلاب ما هم خودشان بتوانند قرآن را با تجوید کامل تلاوت کنند و هم با توجه به وسعت شهرستان و نیاز نسل جوان بتوانند با راه اندازی کلاسهای تجوید به فعالیت بپردازند. لازم به ذکر است در پایان دوره به 23 نفر که حد نصاب لازم امتیاز را کسب کردند مدرک مربی گری تجوید قرآن، اعطا می شود./825/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات