۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۱۳۳۶۴
آیت الله علما:

دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای تقویت وحدت میان مذاهب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه دهه کرامت را فرصت ارزشمندی برای تحکیم وحدت میان مذاهب مختلف اسلامی دانست و گفت: همه مذاهب اسلامی از جمله اهل تسنن ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارند که این امر می تواند سبب تحکیم بیشتر وحدت بین مسلمانان شود.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مسؤولان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه که به مناسبت آغاز دهه کرامت برگزار شد اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی ارزشمند برای تحکیم وحدت در میان مذاهب مختلف اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: امام رضا (ع) متعلق به همه بوده و مردم ایران به این امام عزیز ارادت ویژه ای دارند.

امام جمعه کرمانشاه ورود کاروان و بیرق متبرک بارگاه امام رضا (ع) به استان کرمانشاه را فرصتی برای همدلی مذاهب اسلامی دانست و اظهار داشت: باید از این ایام برای نمایش وحدت در استان کرمانشاه بهره برد.

آیت الله علما بیان داشت: همه مذاهب اسلامی از جمله اهل تسنن ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارند و همین امر موجب استحکام جامعه اسلامی و تحکیم وحدت مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان مطرح کرد: وحدت، نیاز امروز جهان اسلام است و باید از فرصتهای ارزشمند موجود برای تقویت وحدت میان مذاهب بهره برد و با تکیه بر مشترکات از ایجاد تفرقه پرهیز کرد.

گفتنی است کاروان و بیرق متبرک بارگاه امام رضا (ع) از ابتدای دهه کرامت وارد استان کرمانشاه شده و شهرهای مختلف استان میزبان کاروان و بیرق متبرک خواهند بود./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات