۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۱۳۴۱۹
حجت الاسلام والمسلمین محمدی:

هنرمندان با تبلیغ قرآن و سنت به بشریت خدمت کنند

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید براینکه هنرمندان نقش مهمی در ترسیم کمپین «در شادی اهل بیت شاد باشیم» خواهند داشت، گفت: لازم است هنرمندان با همه توان و مهارتی که دارند در ترویج زندگی قرآنی و اسلامی تلاش کنند چرا که تبلیغ قرآن و سنت خدمت به بشریت است.
حجت الاسلام محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز در آیین رونمایی از کمپین فرهنگی تبلیغی «در شادی اهل بیت شاد باشیم» که در امامزاده صالح(ع) برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: کمپین فرهنگی تبلیغی «در شادی اهل بیت شاد باشیم» با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صورت گرفته است.

وی افزود: هدف از این کمپین ترویج سیره اهل بیت(ع) در راستای به نمایش گذاشتن شادی و سرور این بزرگان از سوی هنرمندان خواهد بود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه برخی زندگی قرآنی را فارغ از شادی می‌دانند، بیان داشت: معرفی قرآن و عترت این فکر غلط را تصحیح و جایگاه آن در زندگی مردم به خوبی مشخص خواهد شد.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدی درباره محتوای کمپین گفت: محتوای کمپین «در شادی اهل بیت شاد باشیم» برگرفته کلام ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) خواهد بود که از سوی هنرمندان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مسائل مبتلابه فرهنگی و اجتماعی مردم در کمپین «در اهل اهل بیت شاد باشیم» اشاره شده است، اظهار داشت: امروز زندگی مردم به سبب معضلاتی مانند دروغ، خیانت و بی توجهی نسبت به درد دیگران دچار مشکلات عدیده‌ای شده  و این امر ناشی از دوری از سبک زندگی قرآنی و بی توجهی به فرامین ائمه معصومین(ع) است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در روایات ائمه معصومین(ع) توجه به دیگران و همسایگان بسیار توصیه شده است، گفت: انسان نباید از سرنوشت دیگران بی خبر باشد کمپین «در اهل اهل بیت شاد باشیم» در راستای توجه به یکدیگر برنامه ریزی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: اگر انسان در زندگی فردی و اجتماعی‌اش به قرآن و عترت توجه نکند و دروغ و نیرنگ در زندگی او جاری باشد به طور قطع زندگی‌اش فارغ از شادی و سراسر غم خواهد بود.

وی با تاکید براینکه هنرمندان نقش مهمی در ترسیم کمپین «در شادی اهل بیت شاد باشیم» خواهند داشت، گفت: لازم است هنرمندان با همه توان و مهارتی که دارند در ترویج زندگی قرآنی و اسلامی تلاش کنند چرا که تبلیغ قرآن و سنت خدمت به بشریت است./807/پ202/ب1

ارسال نظرات