۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۵۱۳۴۳۶
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال:

دولت و مجلس محکم و استوار در مقابل جریانهای زیاده خواه و مستبد بایستند

رئیس هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین از دولت و مجلس خواست که محکم و استوار در مقابل جریان‌های زیاده‌خواه و مستبد بایستند و با صلابت و قدرت با استکبار جهانی مقابله کنند.
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مسأله نقض برجام از سوی طرف های غربی، گفت: دولتمردان خوشبین به استکبار نباشند، چون اگر سفره برجام هم برچیده شود، دشمن طرح ها، سناریوها و برنامه های دیگری را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران آماده کرده است.

رئیس هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: دولتمردان ما باید با کیاست، زکاوت و هوشیاری انقلابی در مقابل دشمنان بایستند و بدانند که امروز دشمن سرسخت جمهوری اسلامی ایران، دولت آمریکا و به فرموده امام راحل شیطان بزرگ است.

وی ادامه داد: اگر با اعتقاد و به صورت حساب شده و متحد در راه رسیدن به اهدافمان ایستادگی کنیم، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و نقشه ها و سندهای استکباری همچون 2030 و برجام که روی میز و زیر میز آمریکایی ها وجود دارد، هیچ اثر و رنگی برای ایران اسلامی نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان این که امروز اگر برجام به سرانجام برسد یا نافرجام بماند، دشمن بیکار نخواهد نشست و راهکارهای دیگری را برای مقابله با انقلاب اسلامی در پیش خواهد گرفت، بیان داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما وظیفه داریم که در جهاد کبیر به دشمن قسم خورده خودمان بدبین بوده و روی دوستی او حساب نکنیم و امیدی به یاری دشمن نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر شناخت ما از دشمن به حد اعلا رسید، آن گاه بحث برجام نیز حل خواهد شد و به این سخن رهبر معظم انقلاب خواهیم رسید که ایشان از ابتدا فرمودند «بنده هیچ‌وقت نسبت به مذاکره‌ با آمریکا خوش‌بین نبودم».

استاد حوزه علمیه با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، گفت: با قضیه برجام به همه جهانیان ثابت شد که جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای و بمب اتم نیست و این آمریکا است که می خواهد کشورهای اسلامی به ویژه کشور ایران را مستعمره خود کرده و برای آنها تصمیم بگیرد و در همین راستا به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست.

وی اظهار داشت: دولت آمریکا بعد از برجام با حرکتی که اوباما آغاز کرد و تداوم خشن این حرکت که از سوی ترامپ صورت گرفت روح، جسم و متن صریح برجام را نقض کرد و همچنان به دنبال این زیاده خواهی ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال اظهار داشت: خواست ما از دولت و مجلس شورای اسلامی این است که محکم و استوار در مقابل جریان های زیاده خواه و مستبد بایستند و با صلابت و قدرت با استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

رئیس هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان این که حرکت نرم در مقابل دشمنان موجب گستاخی آن ها می شود، تأکید کرد: اگر ذره ای در جهادکبیر کوتاهی کنیم، مطمئن باشیم که ضررهای سنگین و جبران ناپذیری را متحمل خواهیم شد.

وی در پایان هوشیاری، صلابت و اقتدار رهبر معظم انقلاب را سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان برشمرد و افزود: ملت ایران، حوزه های علمیه، علما و فرهیختگان جامعه باید با هوشیاری هر چه تمام تر در مقابل اهداف و برنامه های دشمن بایستند و هرگونه حرکت دشمن را خنثی کنند./907/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات