۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۱۳۵۷۳
با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛

مسؤول جدید سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون معرفی شد

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور شد.
عبدالعلی گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه چهارمین گردهمایی مدیران حوزه های علمیه، مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسؤولان بسیج طلاب و روحانیان کشور که در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد با اشاره به فعالیت های سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه کشور گفت: دو سازمان بسیج اساتید و سازمان بسیج طلاب و روحانیون حوزه های علمیه با یکدیگر تلفیق شده و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور تشکیل شده است.

وی افزود: حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ به عنوان مسؤول جدید این سازمان به انجام مأموریت های محوله می پردازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پیش از این حجت الاسلام محمدی شاهرودی مسؤولیت این سازمان را برعهده داشت که تلاش های فراوانی در جهت انجام مأموریت ها و ارتقای سطح بسیج اساتید، طلاب و روحانیون انجام داد که جا دارد از تلاش های وی تقدیر به عمل بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: تاکنون در چند استان مسؤول این سازمان انتخاب شده است که آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران به عنوان مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه تهران بزرگ معرفی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مسؤولان سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه سایر استان ها نیز به زودی معرفی می شوند تا روند فعالیت های این سازمان شتاب بیشتری بگیرد.

گفتنی است؛ بیش از ۱۵۵ هزار طلبه بسیجی در حوزه‌های علمیه سراسر کشور وجود دارد که فعالیت های چشمگیری توسط آنها در راستای ترویج و تحکیم مبانی دینی  و معرفتی در حوزه انجام شده است که از آن جمله می توان به برقراری ارتباط با راهیان نور، تشکیل هیأت اندیشه‌ورز خواهران، توجیه حشدالشعبی در چندین جلسه، برگزاری دوره‌های آموزشی مسؤولان بسیجی، فعالیت‌های متعدد در عرصه آموزش‌وپرورش و برنامه های متنوع معرفتی و بصیرتی اشاره کرد./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات