۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۱۳۶۳۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

استفاده از ظرفیت های فنی و حرفه ای نیازمند تبلیغات و اطلاع رسانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های فنی و حرفه ای نیازمند تبلیغات و اطلاع رسانی است، گفت: جوانان جامعه باید کسب تجربه و مهارت آموزی را در زندگی خود قرار دهند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار کارکنان فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در هر کاری باید علم وجود داشته باشد و بشر بدون علم به چیزی دست پیدا نمی کند.

وی با بیان اینکه کسب تجربه و مهارت کاری جایگاه خاصی دارد، گفت: انسان در دانش و علم مسلط باشد اما نتواند در صحنه های میدانی از نظر تئوری کاری کند نخواهد توانست به موفقیت برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شرط جذب جوانان جویای کار مهارت آموزی است، افزود: باید از ظرفیت جوانانی که دارای مهارت هستند استفاده شود و آن ها را جذب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: مهارت آموزی که از سوی فنی و حرفه ای صورت می گیرد یک نعمت است که با سرمایه گذاری دولت انجام می شود و باید نهایت بهره را از آن برد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های فنی و حرفه ای نیازمند تبلیغات و اطلاع رسانی است، ادامه داد: جوانان جامعه باید کسب تجربه و مهارت آموزی را در زندگی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: عبادت 70 نوع است که کسب روزی حلال یکی از این عبادت ها است در روایات قرآنی است که خداوند می فرماید من اجابت دعا را در کسب روزی حلال قرار دادم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه فعالیت های فنی و حرفه ای فعالیتی فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی است، اظهار کرد: فنی و حرفه ای شغل مقدسی است و کار شما تعلیم است./880/پ202/ب1

ارسال نظرات