۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۵۱۳۸۱۵

مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی در لاریجان برگزار می شود

مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران در منطقه باییجان لاریجان برگزار می شود.
آیت الله میرزاهاشم آملی

احمد سیفیان عمرانی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی در بخش لاریجان آمل خبرداد و بیان داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی با مداحی آقای رخ افروز و ارائه شعر گلدسته تهرانی، همراه با برنامه های فرهنگی و ارزشی برگزار می شود.

سیفیان عمرانی افزود: این مراسم که همراه با هفتمین یادواره شهدای منطقه بهرستاق است، در روز جمعه ششم مرداد ماه و در 65 کیلومتری جاده هراز در روستای ییلاقی باییجان بخش لاریجان برگزار می شود.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل اظهار داشت: مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی و هفتمین یادواره شهدای منطقه بهرستاق به همت ستاد یادواره شهدای منطقه بهرستاق، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخشداری لاریجان برگزار می شود.

سیفیان عمرانی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی افزود: تکریم و بزرگداشت علما و فقها امری ارزنده و گرانقدر است که برکات ارزنده ای در آن قرار دارد.

وی تصریح کرد: جامعه امروز ما نیازمند بهره گیری از سیره و روش علما و بزرگان دینی است که می تواند در ترویج اندیشه های ناب دینی اثربخشی شایسته و خوبی داشته باشد.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در راستای تکریم و پاسداشت مقام والای علما و بزرگان دینی خود اهتمام شایسته ای داشته باشیم که نقش بسزایی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارد.

وی با بیان این که عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است، گفت: شهدا با نثار جان های پاک خود زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند که باید قدردان سلحشوری های این عزیزان باشیم.

سیفیان عمرانی تصریح کرد: شهدا درس ولایت مداری، ایثار و فداکاری را به همگان آموختند و در مسیری ارزنده و والا قدم برداشتند که ضرورت دارد راه این عزیزان والامقام را به درستی ادامه دهیم.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل ادامه داد: شهدا رفتند و وظیفه داریم سیره نورانی و راه بزرگ این عزیزان را به شایستگی استمرار داده و راه ارزشمندشان را در برنامه های زندگی خود وارد کنیم.

گفتنی است؛ نام شهرستان هزارسنگر آمل به سبب حماسه تاریخی ششم بهمن سال 60 در وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) درج شده است که بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند من از شهر آمل و مردم فداکار آن تشکر می کنم و در کنار آن امروز نیز این شهرستان به وجود عالمان بزرگواری مانند حضرات آیات میرزاهاشم آملی، محمدتقی آملی، حسن زاده آملی و جوادی آملی به خود می بالد./1314/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات