۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۵۱۳۸۳۵
نماینده مردم زاهدان در مجلس:

دولت به آمریکای عهدشکن امیدوار نباشد

شهریاری با انتقاد از سیاست‌های دولت در قبال آمریکا، گفت: از ابتدا هم مشخص بود که آمریکا بدعهد بوده و به تعهدات خود عمل نمی‌کند؛ اما دولت همچنان به هر دلیلی به این کشور عهدشکن امیدوار است.
حسینعلی شهریاری

حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان عمل به اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب در مقاطع مختلف تحریم‌هایی علیه ایران صورت گرفته که این تحریم ها بر اقشار ضعیف جامعه فشار وارد می‌کند اما چاره‌ای نیست جز اینکه روی پای خود بایستیم و با اجرای قوانین اقتصاد مقاومتی مشکلات‌مان را برطرف کنیم.

وی ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت در قبال بدعهدی‌های آمریکا، دولتمردان را انسان‌هایی دل‌خوش معرفی و  اظهار کرد: از ابتدا هم مشخص بود که آمریکا کشوری بدعهد بوده و به تعهدات خود عمل نمی‌کند اما همچنان دولت به هر دلیلی به این کشور عهدشکن امیدوار است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با تأکید بر اینکه دولتی‌ها همواره منتقدان را با کلمه «دلواپسان» به تمسخر می‌گرفتند افزود: منتقدان برجام همواره نقص‌های آن را به دولت‌مردان گوشزد می‌کردند اما پیوسته با القابی نظیر «بی‌شناسنامه» و «بی‌هویت» بودن مورد خطاب قرار می‌گرفتند.

وی در پایان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به منظور انجام اقدامات متقابل در برابر تحریم‌های آمریکا  و  نقض برجام قوانینی را تصویب می‌کند./۸۳۱/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات