۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۱۳۹۲۱
۷ مرداد صورت می گیرد؛

سفر کاروان خدام رضوی به خراسان جنوبی

کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت وارد خراسان جنوبی می شود و با حضور خدام رضوی برنامه های جشن زیر سایه خورشید به مدت یک هفته در استان برگزار خواهد شد.
حرم امام رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت وارد خراسان جنوبی می شود و با حضور خدام رضوی  برنامه های جشن زیر سایه خورشید به مدت یک هفته در استان برگزار خواهد شد.

کاروان روز شنبه 7 مردادماه وارد استان می شوند و برنامه های فرهنگی خود را از شهرستان نهبندان آغاز می کنند و سپس به شهرهای شوسف، سربیشه، طبس و بیرجند سفر خواهند کرد.

همچنین همزمان با حضور این کاروان در روز یکشنبه 8 مرداد ماه از ضریح مطهر امامزاده سید حامد علوی در روستای چنشت سربیشه رونمایی می شود.

دیدار با ائمه جمعه استان و نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی گلزار شهدا و بقاع متبرکه استان، عیادت از بیماران در بیمارستان ها و مراکز توانبخشی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله برنامه های خدام رضوی در استان است.

جشن بزرگ زیر سایه خورشید ساعت 18 روز چهارشنبه 11 مرداد ماه با حضور سخنرانان و مداحان کشوری و خدام رضوی در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار می شود./880/پ204/ب1

ارسال نظرات