۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۱۳۹۴۵
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح:

اقتدار و عزت نظام مرهون خون مطهر شهدا است

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه اقتدار و عزت نظام برگرفته از خون مطهر شهدای والامقام کشور است، گفت: شهدای جمهوری اسلامی ایران درس آموخته مکتب کربلا بودند.
یاواره شهدا یاواره شهدا یاواره شهدا یاواره شهدا یاواره شهدا یاواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره 265 شهید اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران استان های ایلام، کرمانشاه و همدان پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، مسؤولان لشگری و کشوری، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد.

امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم ابراز داشت: اقتدار و عزت نظام برگرفته از خون مطهر شهدای والامقام کشور است.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: شهدای جمهوری اسلامی ایران درس آموخته مکتب کربلا بودند و روز به روز بر عظمت فداکاری و ایثار آنها افزوده می شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب شهدای اطلاعات عملیات در منطقه ای محدود ایفای نقش می کردند اما امروز اقتدار موشکی ایران در منطقه دیرالزور نشان دهنده اقتدار اطلاعاتی ایران و سپاه قدس بود.

امیر موسوی مطرح کرد: امروز اقتدار ایران در جهان مثال زدنی است و این اقتدار مرهون اطلاعات دقیق سپاه قدس و قدرت موشکی کشور است.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: اگر تمام جهان بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما با اقتدار و صلابت در مقابل آنها خواهیم ایستاد و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب جواب ترقه های آنها را با موشک خواهیم داد.

امیر موسوی مطرح کرد: دشمنان در محاسبات خود ابرقدرت هستند اما در محاسبات جمهوری اسلامی ایران قدرتی بالاتر از قدرت الهی نیست و هیچ قدرتی در دنیا توان مقابله با قدرت خدا را ندارد.

این مسؤول عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز پنجه در پنجه ابرقدرتها انداخته و سرانجام ملت ایران، آمریکای جهانخوار را سرکوب خواهد کرد.

وی تأکید کرد: دشمنان با پررویی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند اما باید بدانند که ملت ما با هر حادثه ای آبدیده تر و قدرتمندتر خواهد شد.

امیر موسوی یادآور شد: اشراف اطلاعاتی ایران برگرفته از اعتماد به نفس و قدرت نیروهای مسلح کشور بوده و پیروزی های ملت ایران در صحنه های مختلف تاریخ کشور مرهون همین اشراف اطلاعاتی دقیق است.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان عنوان داشت: امروز پرده نفاق سعودی ها دریده شده و بر همگان آشکار شد که دست سعودی ها و صهیونیستها در یک کاسه است و سعودی ها خائن الحرمین بوده و تفاوتی با تروریست ها ندارند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های شهدای حاضر در مراسم تجلیل شد./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات