۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۵۱۴۰۴۷
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

مجلس و دولت در کنار هم به دنبال رفع مشکل بیکاری هستند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت کمک خواهد کرد تا موضوع اشتغال سرو سامان پیدا کند.
امیرآبادی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، کارگروه تخصصی اشتغال استان قم به ریاست حسن رضوی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، رضا سیار فرماندار قم، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم و کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم تشکیل شد.

در این نشست نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از دولت گفت: مهم‌ترین برنامه اساسی کشور اشتغال است و دولت سالی یک میلیون شغل را باید ایجاد کند و لازم است که همه از دولت جمهوری اسلامی حمایت کنیم زیرا موفقیت دولت، موفقیت ملت است.

امیرآبادی با اشاره به فرآیندهای دریافت تسهیلات افزود: ان‌شاءالله با توان مضاعف و با کمک بانک‌ها همه با هم قم را به جایگاهی که در جهان اسلام دارد رسانده و موضوع اشتغال و معضل بیکاری را حل کنیم.

وی تأکید کرد: مجلس هم به دولت کمک خواهد کرد تا موضوع اشتغال سرو سامان پیدا کند، آنچه که در قم شهر کریمه اهل بیت (ع) به دنبال آن هستیم حل مسأله بیکاری است که باید کمک کنیم تا حل شود و به نظر ضروری می رسد تا بانک‌ها نیز همکاری کنند تا دولت را  در این هدف بزرگ یاری کرده تا موفق شود./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات