۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۵۱۴۰۵۸
نماینده ولی فقیه در قزوین:

پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت ثمره جانفشانی شهدا است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت در عراق و سوریه را مدیون شهدا هستیم، گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت در عراق، سوریه و عقب‌‌نشینی اسرائیلی‌ها در فلسطین به برکت شهدای مظلوم مکه، منا، جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم به دست آمده است.
دیدار امام جمعه قزوین با خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین امشب با خانواده معظم شهید ناصر انجرانی که در تاریخ 25 دی ماه 1365 در شلمچه به شهادت رسید و مادر مکرم ایشان، شهیده طاهره کبابیان هم در سال 1366 در مکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین همچنین با خانواده معظم شهید سیدمحسن حاجی‌میری که در تاریخ 26 اسفند ماه 1360 در شوش به شهادت رسید و شهید سیدمصطفی حاجی‌میری که در تاریخ 13 مهر ماه 1362 به درجه رفیع شهادت نائل آمد، دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در این دیدارها با بیان اینکه پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت در عراق و سوریه را مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در عراق، سوریه و عقب‌‌نشینی اسرائیلی‌ها در فلسطین به برکت شهدای مظلوم مکه، منا، جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم به دست آمده است.

وی در ادامه افزود: پیش از آن که انقلاب به پیروزی برسد، خیلی‌ها گمان نمی‌کردند مبارزه‌ها روزی به این نتایج ارزشمند برسد اما امروز شاهد پیشروی‌های عظیم جبهه مقاومت هستیم و مشاهده می‌کنیم که رزمندگان اسلام به اسرائیل در مرز سوریه بسیار نزدیک شده‌اند.

امام جمعه قزوین در پایان با قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون خون شهدا و  خانواده‌های مکرم شهدا هستیم./873/د۱۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات