۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۱۴۰۸۰
هشتم مردادماه جاری صورت می گیرد؛

دیدار نمایندگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری گفت: نمایندگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برای بازدید و بازرسی از واحدهای مختلف به این استان سفر کرده و با حجت الاسلام والمسلمین نکونام هم دیدار و گفت و گو خواهند کرد.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست شورای اداری کارکنان این مدیریت، با اشاره به حضور نمایندگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در این استان برای بازدید و بازرسی از واحدهای مختلف در تاریخ های 8 و 9 مردادماه جاری تصریح کرد: به لطف الهی در سالهای گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته و پشتیبانی مرکز از مدیریتهای استانی بسیار قابل قبول و مطلوب بوده است.

وی با تأکید بر اینکه نظارت بر فعالیتها از سوی مرکز غیرقابل اجتناب است، خاطرنشان کرد: باید شأن نمایندگان مرکز و پاسخگویی با نهایت احترام در دستور کار کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران قرار گیرد.

حجت الاسلام رحمانی آگاهی نسبت به غفلتها و نقاط ضعف را یکی از محاسن بازرسی بیان کرد و ادامه داد: افزون بر اینکه همه کارهای اداری مدیریتهای استانی در فضای مجازی و از طریق اتوماسیون صورت می گیرد و اسناد آن در این فضا موجود است، باید در فضای حقیقی نیز برای ارائه مستندات و سابقه کارها بایگانی جامعی انجام گیرد که به حمدالله این کارها به خوبی صورت گرفته است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بازررسی در نظام جمهوری اسلامی را یک امر آموزشی می دانند، افزود: نگاه مچگیری به بازرسی ها داشتن، نگاهی کاملا اشتباه است چراکه پیامبر اکرم(ص) نیز خود را معلمی آسان گیر معرفی می کند.

این مقام مسؤول پاسخگویی همه معاونتهای مدیریت حوزه های علمیه خواهران در رابطه با وظایف محوله را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: به یقین کسی که آمادگی پاسخگویی نداشته باشد، آمادگی کار کردن هم ندارد.

وی در ادامه در تشریح برنامه های گروه بازرسان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در این استان، خاطرنشان کرد: این گروه بازرسی که متشکل از نمایندگان معاونتهای آموزش، پژوهش، فرهنگی و تبلیغی، مالی و اداری، ساماندهی و نظارت، ارتباطات و امور حوزه ها هستند، صبح روز یکشنبه جاری ابتدا با مدیران مدارس علمیه خواهران دیدار خواهند کرد و به گزارش های این مدیران گوش می کنند.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برنامه بعدی این گروه بازرس خواهد بود، افزود: طبق هماهنگی که صورت گرفته این گروه بازرسی ساعت 12 ظهر روز هشتم مردادماه جاری با حجت الاسلام والمسلمین نکونام دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، ارائه گزارش معاونتهای مدیریت استانی را یکی دیگر از برنامه های حضور گروه بازرسان مرکز در این استان برشمرد و گفت: روز دوشنبه جاری نیز این گروه از برخی مدارس علمیه خواهران استان بازدید خواهند کرد./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات