۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۱۴۱۳۷
امام جمعه درمیان:

نباید برخی در خراسان جنوبی بر طبل اختلاف بکوبند

امام جمعه درمیان گفت: نباید بیشتر از این به استان ستم شود و نباید برخی در استان بر طبل اختلاف بکوبند.
امام جمعه درمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علیرضا حسینی، امام جمعه درمیان ظهر امروز در دیدار مردم و مسىؤولان با امام جمعه بیرجند اظهار داشت: امروز متاسفانه اصل علم در دین مبین اسلام مورد ظلم قرار گرفته است.

وی گفت: علم این نیست که انسان را از پیشرفت باز بدارد بلکه علم آن است که دل را نورانی و مشکلات جامعه را حل می کند و وحدت ایجاد می کند.

امام جمعه درمیان با بیان اینکه اصل اسلام بر مبنای «لا اکراه فی الدین» قرار گرفته است، افزود: اخلاق، صداقت، اعتماد و مروت و رحم هسته دین است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه متاسفانه آزادی مورد ظلم قرار گرفته است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در علوم انسانی و اسلامی تولید علم کنید و کرسی های آزاداندیشی ایجاد کنید.

وی ادامه داد: محبت در وجود برخی از انسان ها نیست و خودبرتربین هستند، همواره دعوای حق و باطل نیست گاهی دو حق با هم اختلاف سلیقه دارند.

امام جمعه درمیان خاطرنشان کرد: امام جمعه بیرجند تاکنون کارهای فرهنگی و قرآنی بسیاری کرده است و مؤسسه اولوالاباب با فردا با رویکرد قرآن و علوم افتتاح می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مؤسسه را امام جمعه بیرجند ایجاد کرده و امید داریم با قدرت به کار خود ادامه بدهد، اظهار کرد:‌ امیدواریم برکات و نورانیت این مؤسسه شامل حال مردم و حوزه در استان شود.

وی با بیان اینکه مؤسسه اولوالاباب وقف است، افزود: نباید بیشتر از این به استان ستم شود و نباید برخی در استان بر طبل اختلاف بکوبند./880/پ202/ب1

ارسال نظرات