۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۱۴۱۴۷
امام جمعه خاش:

دولت با اقدام قاطع در برابر آمریکا حمایت ملت را جلب کند

حجت الاسلام دهقان وظیفه دولت را در برابر نقض عهد اقدام متقابل و قاطع دانست و گفت: دولت‌مردان بدانند که در صورت مقاومت در برابر آمریکا ملت فهیم و شهید پرور ایران حامی و پشتیبان آنان ‌هستند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: استکبار جهانی تصور‌ می‌کند با وضع تحریم‌های جدید می‌تواند بر اراده ملت ایران اثر بگذارد.

وی خطاب به دولت‌مردان آمریکا به ویژه ترامپ خاطرنشان کرد: اینان بدانند که وضع تحریم‌ها نه تنها از رشد ایران اسلامی جلوگیری نکرده و اثر بخش نخواهد بود بلکه سبب دستیابی ما به تکنولوژی صلح آمیز هسته‌ای و موشکی و پیشرفت‌هایی در صنعت هوا و فضا شده است.

امام جمعه خاش ادامه داد: ما دستیابی به این تکنولوژی عظیم را مدیون خون پاک شهیدان، مقاومت، رشادت و پژوهش فرزندان این مرز و بوم هستیم.

وی وظیفه دولت را در برابر این نقض عهد اقدام متقابل و قاطع دانست و افزود: دولت‌مردان بدانند که در صورت مقاومت در برابر آمریکا ملت فهیم و شهید پرور ایران حامی و پشتیبان آنان ‌هستند.

حجت الاسلام دهقان دولت و ملت را مورد خطاب قرار داد و تصریح‌ کرد: اگر مردم و مسؤولان دست به دست یکدیگر تمام تلاش و همت خویش را در راستای عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص عمل به اقتصاد مقاومتی به کار گیرند روز به روز به پیشرفت‌های بیشتری دست خواهیم یافت./831/ت302/ب1

ارسال نظرات