۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۱۴۱۵۳
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

دشمنی آمریکا با انقلاب و نظام اسلامی پایان پذیر نیست

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر آمریکا را دشمن دیرینه انقلاب و نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: عامل شکست‌های آمریکا در منطقه نفوذ جمهوری اسلامی ایران است؛ از این رو آنان در تلاش هستند تا با اقدامات نابخردانه جلوی نفوذ ایران را بگیرند.
مولوی عبدالصمد کریم‌زایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر

مولوی عبدالصمد کریم‌زایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با اشاره به مصاحبه محمدجواد ظریف مبتنی بر نقض متن و روح برجام گفت: آمریکا در حالی که حتی یک روز از اجرای برجام نگذشته بود تحریم‌های جدیدی به بهانه‌های مختلف بر ضد ملت مقاوم ایران برقرار کرد اما طبق بیانات رهبری وضع هر نوع تحریم به منزله نقض برجام است.

وی خطاب به مسؤولان خاطرنشان کرد: دولت‌مردان با گفتمان منطقی و اسلامی به همراه دلایل قاطع بین المللی حافظ عزت و هویت ملی باشند و نگاه خود را به ظرفیت‌های درونی جامعه معطوف کنند تا بتوانند ضربات وارده از برجام را التیام بخشند‌.

مولوی کریم‌زایی با تأکید بر اینکه اقتصاد هر کشوری مبتنی بر زراعت، صنعت و تجارت است افزود: اگر در هر جامعه، این سه اصل رونق گیرد امکان معیشت مردم فراهم شده و تمامی مشکلات اعم از ربا، بیکاری و اختلاس حل خواهد شد.

وی آمریکا را دشمن دیرینه انقلاب و نظام اسلامی معرفی کرد و اذعان داشت: آمریکا با زدن اتهاماتی نظیر جنگ طلب‌ و حامی تروریسم سعی در تضعیف ایران دارد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: می‌توان عامل شکست‌های آمریکایی‌ها را در منطقه نفوذ جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد؛ از این رو آنان در تلاش هستند تا با اقدامات نابخردانه جلوی نفوذ ایران را بگیرند./۸۳۱/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات