۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۱۴۱۷۷
با صدور پیام؛

امام جمعه قزوین درگذشت مرحوم حاج قاسم حق‌شناس را تسلیت گفت

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پیامی درگذشت معلم مجاهد، مرحوم حاج قاسم حق‌شناس را به خانواده ایشان و عموم مردم انقلابی استان قزوین تسلیت گفت.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت معلم مجاهد، مرحوم مغفور جناب آقای حاج قاسم حق‌شناس را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: خدمت به محرومان و دستگیری از ضعیفان جامعه در کمیته امداد استان و کشور و برپایی جلسات روشنگری و معرفتی از دیگر یادگارهای فراموش نشدنی آن مبارز پارسا بود.

 

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنْصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُمْ بِإِحْسَانٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ (سوره التوبة/آیه 100)

خبر درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای حاج قاسم حق شناس موجب تالم و تاثر گردید. آن معلم مجاهد از اولین روزهای جریان انقلاب اسلامی در دهه 40 همواره در خط مقدم مبارزات انقلابی در قزوین بودند. خدمت به محرومان و دستگیری از ضعیفان جامعه در کمیته امداد استان و کشور و برپایی جلسات روشنگری و معرفتی از دیگر یادگارهای فراموش نشدنی آن مبارز پارسا بود.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به خانواده ایشان و عموم مردم انقلابی استان قزوین تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند غفار برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان محترم، صبر مسئلت دارم./873/د۱۰۲/ب۱

 

 

 

ارسال نظرات