۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۹
کد خبر: ۵۱۴۳۰۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

نهضت اسلامی بدون مکتب شهادت به مقصد نمی رسد

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه همه پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف مرهون رشادت های شهدا است، گفت: به یقین نهضت اسلامی بدون مکتب شهادت به مقصد نمی رسد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه پنج شنبه، 5 مردادماه، در نخستین یادواره شهدای ستادهای نماز جمعه این استان، افتتاح طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در این استان با برگزاری یادواره شهدای ستادهای نماز جمعه را اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر برشمرد و گفت: همه باید سر سفره شهدا بنشینیم تا دل و جانمان را با عطر شهادت شستشو دهیم.

وی با تشکر از مشارکت پرشور ستادهای نماز جمعه استان برای برگزاری این مراسم معنوی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ستادهای نماز جمعه استان با مشارکت عمومی اقدامی قابل تقدیر و حرکتی نو در کشور است که باید برای سایر استانها نیز الگو شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه متأسفانه تاکنون در کشور یادی از شهدای ستادهای نماز جمعه صورت نگرفته است، اظهار کرد: شهدای فعال در بحث نماز جمعه در کشور مظلوم بوده اند و می توان گفت در حق آنها جفا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه باید یک یادواره ملی به یاد همه شهدای فعال در ستادهای نماز جمعه در کشور برگزار شود، گفت: به یقین با برگزاری چنین یادواره هایی می توان تنها گوشه ای از حق آنها را ادا کرد که باید در دستور کار شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه پیشرفتهای کشور در زمینه های مختلف مرهون رشادتهای شهدا است، افزود: به یقین نهضت اسلامی بدون مکتب شهادت به مقصد نمی رسد.

وی با بیان اینکه تنها در سایه فرهنگ شهادت طلبی است که می توان پرچم عدالت خواهی را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) بسپاریم، خاطرنشان کرد: اگر قرار است انقلاب اسلامی زمینه ساز نهضت جهانی باشد، باید فرهنگ شهادت طلبی در آن زنده نگه داشته شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خروجی چنین نشستهایی باید خشنودی امام زمان(عج) را به همراه داشته باشد، تصریح کرد: همین که امام عصر ما را به عنوان یک خادم کوچک بپذیرد و این کارها را امضا کند، برای ما بس است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه نشستن در چنین جلساتی نمره آسمانی دارد، افزود: قدر این جلسات را بدانید و از فرصتهای آن نهایت استفاده را ببرید./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات