۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۱۴۳۳۹
در مدرسه علمیه عالی نواب؛

کارگاه سبک زندگی حکمی، قرآنی برگزار شد

کارگاه سبک زندگی حکمی، قرآنی پنجم و ششم مرداد در مدرسه علمیه نواب برگزار شد.
سبک زندگی حکمی قرانی

حجت الاسلام محمد رضا علیزاده مقدم، مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: کارگاه سبک زندگی حکمی، قرآنی پنج شنبه و جمعه، پنجم و ششم مرداد ماه در مدرسه علمیه نواب برگزار شد.

وی با بیان این که این کارگاه ویژه اساتید علوم عقلی و طلاب سطح 2 و 3 برگزار شد، تصریح کرد: 70 نفر از طلاب حداقل دارای مدرک سطح دو حوزه در این کارگاه به صوت اینترنتی و حضوری ثبت نام کرده و عده ای از طلاب مستعد نیز به دعوت مدرسه حضور پیدا کردند که در این بین کارشناسان رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مشاوره جهت حضور در اولویت بودند.

مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب با بیان این که این کارگاه در روز پنج شنبه 5 مردادماه از ساعت 9 صبح تا 12:30 و 15 تا 19 و همچنین روز جمعه 6 مرداد از ساعت 8 الی 12:30 برگزار شد، خاطرنشان کرد: این دوره با ارائه حجت الاسلام محمد تقی فعالی، مدیر مسؤول پژوهش نامه سبک زندگی در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

حجت الاسلام علیزاده مقدم با اشاره به هدف از برگزاری این کارگاه اظهار کرد: روحانیون در زمره بهترین بازوهای ساماندهی و ارتقا فرهنگ اصیل عقلی، دینی و سبک زندگی عقلانی اسلامی در جامعه هستند و آشنایی آنان با موضوعات جدید و مورد نیاز جامعه و راهکارهای نوین در تبلیغ دینی می تواند نقش بسزایی در نهادینه کردن سبک زندگی عقلانی اسلامی داشته باشد.

وی با بیان این که این دوره ها در طول هر ماه دو روز در نوبت پنج شنبه صبح و عصر به مدت 8 ساعت و جمعه صبح به مدت 4 ساعت برگزار می شود، بیان کرد: کل این دوره ها نیز در طول 5 ماه برگزار می شود.

مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب تهیه بسته های آموزشی شامل پاور پوینت و درسنامه به صورت چاپی و جزوه، اختصاص مکان مناسب، هماهنگی با برترین اساتید متخصص در بحث و فراهم کردن وسائل کمک آموزشی را از جمله خدمات مدرسه علمیه عالی نواب در برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی عنوان کرد.

حجت الاسلام علیزاده مقدم در پایان برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی حکمی، قرآنی را به همت مجمع عالی حکمت اسلامی مشهد، معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان و مدرسه علمیه عالی نواب دانست./۸۶۴/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات