۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۱۴۳۹۳
با حضور وزیر کار؛

بیمارستان جی‌جیان قشم به بهره برداری رسید

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمارستان جی‌جیان قشم به بهره برداری رسید همچنین کلنگ احداث نخستین پلاژ بانوان نیز در ساحل جنوبی قشم به زمین زده شد.
وزیر کار

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی وارد جزیره قشم شد و مورد استقبال استاندار هرمزگان، نماینده مردم شرق هرمزگان و مسؤولان محلی و مدیران منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

ربیعی در بدو ورود با حضور در بیمارستان جی‌جیان جزیره قشم در محدوده منطقه رمکان این جزیره، آن را رسما افتتاح کرد.

گفتنی است، بیمارستان جی‌جیان جزیره قشم با همت سازمان منطقه آزاد قشم توسعه، تکمیل و تجهیز شده است. بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال از سوی سازمان منطقه آزاد قشم برای بهره‌برداری از این بیمارستان اختصاص یافته است.

کلنگ احداث نخستین پلاژ بانوان در قشم به زمین زده شد

کلنگ احداث نخستین پلاژ بانوان در جزیره قشم با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در زمینی به مساحت  دو و نیم هکتار در ساحل جنوبی بعد از پژوهشکده هوا فضا و حوالی روستای ریگو، از سوی علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساحل جنوبی قشم به زمین زده شد.

فاز نخست این طرح شامل بخش‌های پذیرش، گیت بازرسی، رختکن و لاکر، صندوق امانات، دوش آب شیرین، حمام، سرویس بهداشتی، اتاق مدیریت، اتاق پرسنل، بخش خدمات و رستوران قرار است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

حمیدرضا مؤمنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جاسم جادری استاندار هرمزگان، حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر و محمد آشوری نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، علیرضا نصری فرماندار قشم و جمعی از مسؤولان، علی ربیعی را همراهی کردند./۸۵۱/د۱۰۱/ب۱

ارسال نظرات