۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۵۱۴۴۲۹
در سومین روز حضور در خوزستان؛

خادمان حرم رضوی با خانواده شهید مدافع حرم، قنادپور دیدار کردند

خادمان رضوی در سومین روز حضور در خوزستان از بیماران و سالمندان بازدید و با خانواده شهید مدافع حرم، شهید قنادپور دیدار کردند.
حضور خادمان رضوی در خوزستان حضور خادمان رضوی در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خادمان رضوی در سومین روز حضور در خوزستان با مردم شهرستان های دزفول، خرمشهر، رامشیر و کارون دیدار و هدایای آستان قدس رضوی را در میان خیل مشتاقان و دوستداران امام هشتم توزیع و مردم را به برکت زیارت پرچم بارگاه ملکوتی آن امام همام رساندند.

در خرمشهر اهالی کوی فیصلی در استقبال از پرچم متبرک به مرقد امام رضا(ع) قیام کردند و خادمان رضوی در ادامه از خانه سالمندان بازدید و از بیماران و مشتاقان بازگشت به زندگی عیادت و دیدار کردند و امشب در جشن عمومی که ساعت ۲۲ در مسجد جامع خرمشهر برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

در رامشیر نیز مورد استقبال مردم و حجت الاسلام معرف امام جمعه این شهرستان قرار گرفتند. که در همین راستا حجت الاسلام معرف بیان داشت: به ورود خدام در استان خوزستان و شهرستان رامشیر افتخار می کنیم و ان شاءالله مشکلات مردم و مشکل ازدواج جوانان به برکت امام رضا(ع) حل و فصل خواهد شد.

اما حضور کاروان خادمان رضوی در شهرستان باوی با خوشامدگویی امام جمعه موقت شهرستان و برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت همراه بود که در این باره مولودی خوانی حاج احمد طرفی به زبان عربی و با رسم و رسومات منطقه از دیگر پیشامدهای حضور در باوی بود.

خادمان رضوی امروز همچنین در مراسم جشن و مولودی مردم شبیشه شهرشیبان حضور و با استقبال سنتی و عشایری مردم منطقه مواجه شدند.

همچنین در اهواز با خانواده شهید مدافع حرم، شهید قنادپور که در راه دفاع از مکتب اهل بیت(ع) به شهادت رسید دیدار کردند و هدایایی را به رسم یادبود تقدیم کردند.

روز گذشته نیز خادمین حرم امام رضا(ع) در بیمارستان مادر شهرستان رامهرمز حضور و از بیماران عیادت کردند و با خانواده شهید مدافع حرم حجت الاسلام کیهانی دیدار کردند./۹۴۵۶/د۱۰۱/ب۱

ارسال نظرات