۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۱۴۵۰۷
امام جمعه جایزان؛

آتش به اختیار به معنای فرهنگ سازی غنی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

امام جمعه جایزان گفت: آتش به اختیار به معنای هرکاری نیست بلکه باید در راستای منویات رهبری بوده و با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی صورت گیرد.
محمدی فخر

حجت الاسلام غلامحسین محمدی فخر، امام جمعه جایزان درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز درباره فرمان آتش به اختیار از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: این فرمان یکی از مهمترین مباحث روز و مقوله هایی است که مقام معظم رهبری درباره آتش به اختیار فرمودند.

امام جمعه جایزان با اشاره به نحوه عمل کردن به آتش به اختیار، تصریح کرد: ملت ما به خصوص جوانان انقلابی و ارزشی باید دقت کنند که در بحث عمل کردن به فرمان آتش به اختیار نباید خودسر عمل کرد ولازمه یک فعالیت تمیز فرهنگی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی جایزان در ادامه افزود: باید توجه کنیم که رهبر معظم انقلاب درباره فرمان آتش به اختیار در دیدار نظامیان این جمله را نگفت بلکه خطاب ایشان در مقوله فرهنگی است و باید همه ملت ایران به خصوص نخبگان و جوانان این مقوله مهم را براساس منویات رهبری برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام محمدی فخر درباره مخاطبین فرمان آتش به اختیار از سوی رهبرمعظم انقلاب، تاکید کرد: مقصود کلام باارزش رهبرمعظم انقلاب از مقوله آتش به اختیار خطاب به نخبگان، علما، اهل قلم، اهل سخن و مجموعه های فرهنگی بود و همگان باید در این فرمان مهم رهبری تلاش فراوان داشته باشند.

وی در ادامه تببین فرمان مهم آتش به اختیار بیان داشت: آتش به اختیار به معنای کار دل به خواهی ما نیست، بلکه آتش به اختیار یعنی فرهنگ سازی غنی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی که درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و جامعه ما هستند.

امام جمعه جایزان در پایان اظهار داشت: امیدواریم که همه نخبگان و جوانان و حتی مسؤولان با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب وسط میدان جنگ نرم بیایند و در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در اهمیت به فرمان آتش به اختیار که از سوی ولی امرمسلمین جهان مطرح شد، پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان داده شود./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات